Gå til innhold

Uke 46, det er vår uke jenter!

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært så aktiv innpå her, men når IKM nærmer seg med stormskritt (eller nei; museskritt...) så må jeg prøve å starte en tråd...

I morgen begynner endelig uken vi har ventet på, og det er ekstra artig å følge med på dere andre som også har IKM denne uken, med symptomer, tanker og frustrasjoner... har aldri vært gravid før, så jeg vet ikke hva jeg leter etter...men lete det gjør jeg...

Andre som har symptomer, eller "symptomer"??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7060755-uke-46-det-er-v%C3%A5r-uke-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikm tirsdag eller onsdag. Vært gravid, men det endte i MA. Etter en alvorprat med kroppen min har de falske symtomene gitt seg og jeg har ingen tro på at jeg er gravid denne måneden. Litt kjipt, men det er bare å komme seg videre.

Lykke til selv!

IKM i morgen så jeg er veldig spent. Har hatt noen "symtomer", hard mage, luft i magen, bedre luktesans (vet ikke engang om det merkes så tidlig ) men synes jeg kjenner nye sterke lukter hele tiden. Spottet fredag med menssmerter, men idag har det kun kommet en tynn klar væske ut. Skjønner ingenting..

Tester meg i morgen eller tirsdag hvis tr ikke dukker opp.

Det høres spennende ut, hvilken pp er du inne i?

Jeg har selv vært oppblåst og hard mage, og de siste dagene har jeg vært utrolig sulten! Spiser og etter en time føles det som om jeg ikke har spist på 8 timer...kan vanligvis gå en dag uten å tenke på at jeg blir sulten...men ellers er alt som normalt og mine symptomer kan jo være som vanlig, pleier ikke tenke over så mye på hvordan jeg har det akkurat dagene mellom el og tr...

Spennende med testing i morgen da, må få høre hvordan det går.

Er i 4 pp men har slitt litt med å finne EL, denne gangen fikk jeg den bekreftet ved en UL så jeg vet i hvert fall at vi traff på tiden. Så vi håper selvsagt at den sitter.

Har og vært veldig sulten, men det kan også være fordi jeg har sluttet å røyke, så jeg er litt forvirret.

Skal nok la høre fra meg i morgen : )

1 pp på deg da, tenk om den sitter allerede - da er du superheldig: )

Lykke til, krysser fingre for deg.

Klem

Annonse

Grattis da butterfly!!! Ser ut som du har en spire i magen. :)

Jeg har IKM i løpet av uka. Siden dette blir min 2. syklus etter p-pilleslutt så aner jeg ikke når tr vil komme. Sist så var den på 23 dager. Mener jeg har hatt EL litt senere nå, ihvertfall iflg symptomene.

Det som er så merkelig at jeg sitter og føler at mensen skal komme når som helst. Har masse murringer i magen + stikkinger i høyre side, har ømme brystvorter og har mye "nedpress" og utflod i underlivet.

Så får se om dette er symptomer på noe annet eller om det er bare TR som er på tur.

Lykke til alle sammen!

Ja, spennende og skummelt dette! Skal ha IKM denne uken (har litt uregelmessig så jeg vet ikke nøyaktig dagen.. ) Trur jeg skal teste lørdag eller søndag.. Har bursdag på søndag, så det hadde vært ekstra kjekt me ein positive test t bursdagsgave :) Kjekt å følge med dere andre også som skal ha IKM denne uken og se hvem som får det til denne gangen.. Vi får holde kontakten jenter ;)

Krysser fingrene for oss alle!!

klem

Prøver... 1pp

Er 3 dager til IKM. Symptomer? Ja, må si det er noen, men jeg har jo blitt lurt før. Har :

-perioder med hodepine

-små kvalm

-pokker så ømme pupper

-større/mørkere brystvorter

-ofte luft i magen

-mer synlige blodårer på brystene(vet ikke om det er tegn)

Føler meg rett og slett befruktet:)

Krysser bare fingrene.

Nei, de samme "symptomene" som forrige mnd....så har ikke så store forhåpninger. Eneste er at tempen min har økt mer enn den pleier mellom el og mens...men det trenger jo ikke bety noe...så tror nok ikke det blir noe baby på oss i denne omgang:o( Har ikm tors/fre forresten.

Annonse

Ja, da var uken vår kommet. Jeg kjenner at jeg er spent, og har bygd meg opp et håp denne måneden også.

Kjenner at jeg blir litt irritert på meg selv, som tillater meg selv å håpe så mye. Jeg begynner å bli rutinert, og vet at sansynligheten for at det har lykktes ikke er så stor.

Men, men sånn er livet.

Lykke til alle uke 46 jenter!

Tutta!

En halv svak strek er absolutt bedre enn ingen strek, og det er bare å holde motet oppe og teste om noen dager, hcg-nivået er nok ikke høyt nok enda! heier på deg!

Cmoi!

Det å føle seg befruktet tror jeg er viktig, har jo lest andre tråder om folk som har sagt at spira sitter lenge før symptomene kommer!

Jeg tror kanskje vi tester en dag før IKM, vet det lett kan bli negativt, men mannen drar bort senere den dagen, og vi skal bort i besøk denne helgen, så er den neg på onsdag tester vi på søndag igjen hvis tr ikke har kommet.... han har så lyst åvære med på testinga uansett om det blir pos eller neg...

Denne uken tegner til å bli vår uke som jeg sa, allerede flere positive!

Så trist å høre da Tutta :(

Men det er jo på en måte godt at a' kommer da, så du slipper å gå å lure for lenge.

Da er det å gyve løs på en ny pp med friskt mot!! Jeg slår nok sikkert følge med deg mot slutten av uken tenker jeg!

*Trøsteklem*

Neida, sånn må du ikke si. Det er fortsatt håp for deg vet du!!!!

Sender deg masse babystøv...---------......---------.....------- :)

- og vet du hva, tanta forsvant igjen! Aldri opplevd noe så merkelig. Skjønner ingenting, for jeg tester negativt..

Klem

Da er det håp kanskje da :))

Hmmm.. jeg er vanvittig kvalm jeg nå, våknet kl. 5 i dag fordi jeg var kvalm.. Har ikke kastet opp eller noe, tror ikke jeg får noe omgangssyke nå. Lurer jo litt da da.... hmm har ikke IKM før til søndag så det er for tidlig for min del å teste..

stikkninger i brystene til tider, ømme(men det har de vært siden el..), kjempesentimental, er stort sett alltid det, men i dag kom det noen tårer da jeg så på God Morgen Norge fordi Mai Britt Andersen fyller 50!!! Hallo!!! Har også vært kjempeirritabel og følsom i flg mannen min.. hadde økt matlyst frem til i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...