Gå til innhold

sorry, men nok ett innlegg om viterdresser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jajaja, jeg vet det er mange innlegg om samme tema, men kan noen svare meg likevel??

Er det noen her som har gjort seg opp en mening om prinsessetroll dressen? Sitter nå å lurer på hvilken vinterdress jeg skal kjøpe til jenta vår på 1 1/2 år. Reima sin dress er også et alternativ.

TAKK;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke noe om Troll, men ville bare si at jeg er kjempefornøyd med Reima!

Skrevet

Det er sikkert en helt grei dress. Bare synd den er så stygg med de trollhalene på overdelen. Men det er jo smak og behag!

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min Trolldress til vesla. Har den "vanlige" med uttagbar ulldress. Jeg har 5 barn, og har prøvd det meste av vinterdresser! Har vært mer skuffet over Reima sine, trekker vann der den blir slitt.

Skrevet

takk for svar!

Da jeg forhørte meg i en butikk sa selgeren at reima passet bedre til små barn som sitter mye pga varmeplaten i baken og at den todelte dressen er "vanskeligere" å kle på. Samtidig synes jeg reima sin dress virker noe stivere og "boblete" enn troll sin.

Hva trakk troll sin dress ned på den store testen da? noen som husker det?

Skrevet

Var det ikke først og fremst prisen? Litt usikker jeg da... ettersom jeg tror Reima sin er omtrent like dyr:)

Skrevet

Hei:)

Jeg har nettopp vært igjennom samme problemet selv....har en jente på 20 mnd.

Dette gjorde jeg:

Kjøpte/deponerte på begge dressene (altså troll og reima). Prøvde begge i fred og ro hjemme og etter mye om og men ble det troll-dressen med fast fòr.

Reima: Synes denne dressen ble stiv og veldig glatt utvendig. Måtte ha ganske stor dress (str. 92) pga. at den ble kort i ryggen. Dermed ble resten av dressen diger, samt at tulla så ut som en stiv bamse.

Troll, uttagbart fòr: Etter å ha tatt den på 1 gang var jeg ganske irritert ja, ordentlig forbannet på hele dressen. Armene og bena satt fast i fòret og det ble mye styr og tulla ble vrang og ville ikke ta den på. Ja, vet mange tar ut fòret for så å ta på dressen, men når en dagmamma har flere unger som skal kles på tar dette lengere tid.

Så ,jeg endte opp med troll-dressen med fast fòr da jeg synes troll har bedre passform og er mykere enn reima-dressen. Samt at den ikke er så glatt at tulla nesten glir ut av armene mine.... Er fornøyd så lang, men nå har det ikke vært skikkelig kaldt ennå, så vi får se......

Lykke til med valget :)

Skrevet

NAME-IT anbefaler jeg på det sterkeste!! Vindtett, Vanntett, pustende! Like god som Reima, og koster bare 600 kr!

Ja, også er den supermyk for jenta vår på 1 år å bevege seg i :)))

Skrevet

Takk for deres meninger om dresser:)

Det ble tilslutt reima-dress på lillevenn. De hadde ikke flere i igjen i rett størrelse av troll sin med fast for så da ble valget enklere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...