Gå til innhold

gravid....eller????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt tre billigtester i dag, alle har vist en skyggestrek så vidt, har ikm på tirsdag, hva troe dere???noen som har fått positiv test, men likevel ikke er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strek er strek sies det her inne, så gratulerer!!

Klem

Skrevet

Vil nok tro du er gravid ja:) Gratulerer.

Du kan jo ta med deg en urinprøve til legesenteret, er den positiv kan du jo bestille time til første svangerskapskontrollen i samme slengen.

Det gjorde jeg med førstemann:)

Skrevet

En strek er en strek ja... Gratulerer, du er nok gravid=) Er du fortsatt i tvil så kjøp en clear blue test på apoteket..

Skrevet

det går liksom ikke opp for meg dette, gikk nesten 3 uker før den slo ut positv med jenta vår, har prøvd i 8 mnd nå så dette har vi gleda oss til :)

Skrevet

GRATULERER =)

Skrevet

hvis dere sier at en strek er en strek får jeg med glede sende dere masssssse babystøv¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...