Gå til innhold

Desember: Yeeaaah - Even har fått barnehageplass

Anbefalte innlegg

Fikk brev på lørdagen, selv om barnehagen ligger litt teit til i kjørevei og etc, så er jeg overlykkelig.

PHu, mange kilo falt fra mine skuldre, så glad som vi ble.

Ville jo helst hatt han hos dagmamma, men, men jeg er bare så happy over at jeg har fått ordnet forhold når pappan er ferdig med permisjonen.

Fortsetter under...

Yeeeeeeaaaaaaaaahhhhhhhhhhh, vi også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-):-):-) Fikk han ikke i samme bhg som søsteren, men en plass er en plass. Ligger ikke så langt unna jobben til mannen min, så det går så bra! deilig når ting ordner seg. Nå mangler bare jobb til meg.............

Så utrolig kjekt for dere. :-) Jeg er såååå misunnelig. Her har vi hverken barnehageplass eller dagmamma..... Hva vi skal gjøre når Pappa'n til Snupi skal på jobb igjen, vet jeg ikke. Jeg går og drømmer om en plass, men har vel nesten innsett at det ikke er sjans....

Annonse

heldiggriser!!! Har egentlig ei (eller faktisk to) dagmammer vi kan få plass hos, men de bor så utrolig usentralt.. Vi bor i sentrum, og har egentlig bare behov for en bil. Mannen min bruker den til og fra jobb, og jeg har gangavstand til min jobb. Vi synes det blir ei dyr dagmamma hvis vi må kjøpe en bil til for henting og levering der.. Satser fortsatt på å få en barnehageplass eller ei dagmamma i sentrum.. Hvis vi ikke lykkes får jeg jobbe mer redusert, og så får vi bruke svigermor ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...