Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 på pergotime...... ENDELIG er pause mnd over!!!! Atter vi gjen noen uker med nærve pirrende spenning.. NÅ skal det gå altså........Det må gå nå!please kjære storken gi meg en baby.....hadde vært gøy å fortalt beste foreldrene at jeg var gravid til jul :-) (drømme drømme......)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 takk takk Ann-ch!! tror jeg trenger det denne gangen!!! ;-) begynner å bli lei av å være sterk-og høre på alle som skal fortelle meg at bare jeg slapper av så blir jeg gravid.....HM.......!grrrr...He-he.. NÅ vil jeg at vi alle sammen skal bli gravide!!!!! Klem
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Er det vanlig å bruke pergo i forbindelse med ivf?? Jeg forstår ingen ting jeg...
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Lykke lykke til... skal krysse XXXXXXXXXX alt for deg denne gang!!! ja syns vi alle fortjener en liten spire i magen før jul... men har nå skjønt at livet er forbanna urettferdig og dessverre så er det noen av oss som ikke opplever spiren.. Men du skal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Ønsker deg lykke til jeg...C";) Måtte spiren sitte nå!
UngVoksen-over termin Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Lykke til :-) Spennende!!!
Jaac Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Ønsker deg masse lykke til jeg også......drømmer om det samme som deg......
Krin Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Jeg henger meg på her og ønsker deg en masse lykke til håper dine drømmer skjer oss alle. Dette fortjener vi alle alle sammen her inne xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxfingrene Klem fra
Gjest Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 Ønsker deg lykke til og håper at spirefeen finner veien til deg !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå