Gå til innhold

Svisker eller malt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 4 1/2 mnd som får mme. Lurer litt på å prøve svisker isteden for malt... Føler hun gulper mer når det er malt i melka...kan det være litt kvalmende? Er jo fryktelig søtt. Men hvordan gjør jeg det i tilfelle? Hvis jeg velger svisker isteden. Sikker teit å spør om men... Er man ny mor, så er man ny mor;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:)

når vesla var på alder med din, så ga jeg henne litt sviskesaft på flaske, (nestle') vi måtte opp i ca 60 ml før det hadde ønsket effekt, men for noen holder det med et par ts, prøv å gi henne litt på ts, og prøv deg frem litt i forhold til mengden, vesla her likte det kjempegodt, så hun "slukte" sviskesaft flaska si etter lunsj mme flaska hver dag! :)

Skrevet

Lillegutt fikk sviskesaft på flaske, hadde oppi ca 30-40 ml og varmet den så den ble lunken. Syntes det var godt virket det som men pleide ikke drikke opp alt da, men virkningen er raskere med sviskesaft enn malt, men med malt er han mer glad i mme. Har oppi ca 1 ts i flaske m 165 ml.

Prøvde også å gi sviskesaft på teskje, han er vandt m skje fordi han har fått minifom dråper hele veien til han ble 3 mnd. Litt over 4 mnd nå.

Håper det funker da!

Skrevet

1 ts malt mener jeg i flasken.. skrev visst ikke det

Skrevet

Takk for svar begge to:) Da tror jeg jammen vi prøver svisker her. Ha en fin fin dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...