Gå til innhold

flere som har begynt å bli kvalme og trøtte fra uke 11?


sneipen

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting jeg. Gikk først rundt i 7 uker uten å ane at jeg var gravid. Så begynte bekkenet å krangle, og mistanken kom. Med rette.

fra uke 8 har jeg vært litt trøtt på ettermiddagen, men nå tar det helt av! I går kunne jeg like gjerne ha ligget i senga hele fdagen tror je, hadde det ikke vært for at jeg bare måtte ha mat for ikke å bli kvalm! Går nå rundt og er småkvalm hele tiden, og føler jeg må stappe i meg noe for å holde det i sjakk.

 

Flere som har fått dette så sent? Jeg er 11+2 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh samme her - dvs var uggen og kvalm ra uke 5-8,hadde en ukes tid i storform - nå er jeg verre enn noengang - er i uke 11, fatter ikke at det skulle bli sånn---- var dårlig til uke 14 forrige gang - håper derfor det gir seg om ikke så lenge...

Ikke orker jeg noe heller lenger (av mat - ingenting frister og kjøtt klarer jeg ikke) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig kvalm i forrige uke, er idag 11+0. Og trøtt, kunne som deg ligget i senga i hele går.. Orker ingenting annet enn å slepe meg på jobb og så rett hjem til sofaen. Blir kvalm av alle lukter, til og med lukten på vaskerommet av nyvaskede klær.. Og brekker meg nesten når jeg åpner kjøleskapet... Håper for guds skyld at dette ikke er noe som er kommet for å bli store deler av svangerskapet i og med at det kom så sent.... Godt å høre at vi er flere ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...