Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jenta mi på 7 uker sover så mye synes jeg. Hun sover mer eller mindre hele dagen, men er våken ca 30 min for mat annenhver time (ofte ca 2 og en halv time mellom måltidene). Hun har en våkenperiode på kvelden, men da er hun egentlig stuptrøtt. Det kan man se på henne. Om natten sover hun foruten et par måltider. Er dette mye? Hun er i fin form og vokser godt.
Gla-mor Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Babyer sover opptil 20 timer pr.døgn, så jenta di sover vel ikke mer enn normalt. Men det er så forskjellig fra baby til baby. Særlig hvis dere har 2 nattmåltider enda, så er det vel greit. Blir mer våken etterhvert.
-carina- Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Hadde en sånn periode rundt den alderen der vi også... Syntes det var rent kjedelig så mye som gutten min sov... Nå skulle jeg ønske at han kunne ha en sånn en dag innimellom! Så om to måneder sitter du her og skriver ett innlegg: "sover hun lite?" ;o) Nyt tiden!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå