MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jeg begynner på spray snart, og er litt redd for bivirkningene. Når det er sagt kan jeg leve med hetetokter og hodepine og til dels med humørsvingninger. Nå har jeg surfet litt rundt på nettet, og så da til min store forskrekkelse at ei skrev at det var vanlig å få angsanfall og hjertebank! Er det det? Jeg er ikke direkte plaget med hjerteklapp, men jeg fikk et slags angstanfall for noen år siden, og etter den tid er jeg litt redd for å få det tilbake. Jeg tror ikke det er så ille at jeg må få hjelp for det, men følelsen av den utrygge følelsen den gangen er skummel:-) Jeg kjente på denne fryken i forkant av pergo også, men var heldigvis skånet for mye bivirkninger med den hormonstimuleringen. Det gikk jo så greit når jeg kom igang:-) Og hvis det skulle bli for ille med nesesprayen, er det mulig å avbryte forsøket da? veldig takknemlig for svar. Dere er utrolig tøffe jenter! stor klem.
*Lenn* :-)) Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Hei ) Jeg hadde faktisk ingen bivirkninger av sprayen, men vet jo at mange plages av hodepine etc. Prøv og slapp av og ikke tenk så mye på bivirkningene - de fleste bekymringer vi har blir det ingenting av ) Og jeg er sikker på at det går helt fint med sprayen. Du kan avbryte forsøket om du vil, ingen kan tvinge deg til å gå gjennom det. Men det er klart - bryter du forsøket er det jo uvisst når man kan sette i gang igjen...... Lykke til ) Klem fra
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 Takk for svar Lenn. Håper jeg er like heldig. Og du har rett; de fleste bekymringer blir aldri noe av:o) Lykke, lykke til!! Klem, Mali
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Jeg var også veldig redd for bivirkninger. Pleier å reagere ganske kraftig på det meste. Alt fra pergo til allergitabl. Men opplevde bare mindre bivirkninger de første dagene, første uka. Opplever nå at jeg tar lett til tårene, gråter for den minste lille ting. Eller at jeg kan bli sint, veldig sint, når jeg er sliten. Vet ikke om det er pga hormonene som er tilført, eller all følelsene som kommer. Tror det verste med det første forsøket er frykten! Frykten for alt det ille det blir sagt som skal skje. Jeg hadde fått mange skrekk historier i forkant. Selv opplevde jeg det ikke på samme måte! Så det går nok helt bra! Er det noe som ikke skulle gå bra, har du jo proffesjonelle i ryggen som trår til på best mulig måte! Det går nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå