Gå til innhold

Spørsmål om OTH Urban Jungle tvillingvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurte på en ting. Skal kjøpe single Urban Jungle til babyen som kommer i februar og vurderer også da tvillingvognen slik at broren kan "sitte på", men er det samme hardbag som festes på singelvognen og på tvillingvognen? Eller må jeg ha to ulike hardbags i så fall om jeg ønsker at babyen skal ligge i hardbag i tvillingvognen mens junior bruker sportsdelen? Da gidder jeg nemlig ikke.... Hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg kan skjønne er det to forskjellige bagger. Jeg undersøkte litt etter at jeg hadde sett noen annonser på finn.no, og kom til at jeg måtte kjøpe bag av en som hadde single-vogn. Husker ikke helt hvor jeg fant info, men de vet det helt sikkert i en butikk som selger vognene.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at baggen som hører til tvilling vognen er mindre en baggen som er til single vognen!

Skrevet

Ja, det er forskjellige, dessverre. Tvillingbagen er i alle fall smalere enn singel-bagen.

Skrevet

hei

nei bag far single vogn passer ikke men du kan kjøpe en soft bag og ha i. jeg skal kjøpe TFK som søsken vogn, har allerede OTH singlevogn. har prøvekjørt disse, hvirker kjempebra, skal bestille fra nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...