Havi Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Når man veier seg med forskjellige klær hver gang, vil det skille med en kilo eller to. Kjipt med de to kiloene ekstra når man drar på seg olabukse og en tykk genser når man gjenre ville veid to kilo mindre! he, he...ikke så veldig stort problem da...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Alle buksene mine er i samme stoff og jeg passer på å bruke de samme skoene og genser hver gang, så det blir ikke store variasjonene hos meg
Gjest Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 det har jeg ikke tenkt på før faktisk.. men bruker for det meste joggebukse og en tynn genser når jeg er hos legen..tar av meg skoene når jeg skal på vekta..så satser på at det ikke har så mye å si
Prish Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Jeg tar av meg sko og yttertøy når jeg skal på vekta. Veier meg med vanlige inneklær.
snartmammapåny Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 tar av meg sko og jakke.. passer på å ikke velge tunge klær til lege/jm time;)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Har på klær, men blir jo uansett ikke nøyaktig! Kommer jo an på når og hvor mye du spiste og drakk før du kom dit. Skal jo egentlig veie seg om morgenen.
erica_ Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 jeg bruker å veie meg etter jeg har vært på badet om morgenen, så det blir som regel bare i truse og bh. Veier meg den morgenen jeg vet jeg skal til jordmor, for det er jo ikke alle vekter som viser det samme. Så jeg bruker kun min egen vekt, for da vet jeg med sikkerhet om hvor mye jeg har gått opp eller ned.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Hei.. Jeg veier meg uten sko, jakke og tykke gensere. Vekten hjemme og den hos legen er lik så det er jo fint.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 sant det ja.Veier med med klær på men tar av skoan..men nå har jeg gått ned og ikke opp.Og du veier jo mindre når du står opp en mindt på dagen eller på kvelden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå