tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 etter mye styr, prøving med alle slags tuter... utpumpa mm, mme i forskjellige varianter etc... så tok hun en helt ordinær tåteflaske fra mam kjøpt på spar, med de ferdigpakkene med 200ml mme jeg kommer meg altså på julebord, wuuuhuuuu åssen må jeg rengjøre flaska forresten? må den kokes etter hver gang med mme?
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 skylle i kaldt vann rett etter bruk. vaske den i såpevann og så kokte æ utstyret. nu koke æ bare sutten og de delan. resten vaske æ i oppvaskmaskin. men det kommer vel litt an på kor gammel pia di e?? bruke bare flaska til å blande mme til grøten. mine 4,5 md. bynte vel me oppvaskmaskin for ei uka siden, da æ skjønte at de fleste me onga på min alder hadde slutta..
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 bare 2 mnd, så må vel koke utstyret... regna nesten med det, men måtte bare spørre ;o)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 altså..æ e ikke sikker. men det e vel greit å gjøre det enda ei stund! spør inne på amme. der e det jo damer som vet sånne ting. det tar jo ikke så langt tid..så kanskje bare gjøre det for å være helt sikker? vet værtfall at det e lurt å skylle i kaldt vann først før du vaske det i varmt såpevann..og SÅ koke:)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2006 jammen da stole æ på det, å gjør d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå