Gå til innhold

Vet dere om det finns et tvillingvognunderstell med klikksystem for bilsete?

Nå har jeg tre gull;-)!

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe en solid tvillingvogn til de kommer, men også en trille og da helst sånn som man kan sette adapter på og klikke bilsete på. Ser for meg at det kan være veldig praktisk hvis man bare skal handle litt mat og slippe og løfte de over i bag i vognen...

Bynt å tenke litt praktisk...;-)

Fortsetter under...

Hei. Var innom på nettet der fant jeg vognen Easy walker - duowalker sky. Denne kunne du bruke 2 bilstoler på. Virket som en veldig grei vogn. Det var også mulig for separate bagger og sportsdeler. mange kombinasjonsmuligheter der. Tenker litt som deg jeg også.

Hei, har hørte om de og er på utkikk etter en også. Vet at du kan bestille fra America men høres litt upraktisk ut. Her er navner på de vogner jeg har vurderte. Vet ikke om jeg kan få tak i de her i Norge endå.

Jane Powertwin

Jane Twin Two

Baby Trend Snap-n-go

Peg Perego Duette SW

Graco duoglider

Safety 1St Two Way Tandem Stroller

Janet

Vi har graco bilseter.De er det bare og klikke på plass i basen.De kan også brukes til vogn.Men ungene sitter nesten rett opp og ned i dem det er eneste bakdelen med de.Våre tvillinger var bare 1764g og 1761g når de ble födt og kunne ikke bruke de den förste tiden.Da brukte vi boxetter som de lå i.Så vet ikke hvordan det blir at de skal sitte i disse setene når du kjörer vogn også.Babyer skal jo ikke sitte så mye den förste tiden.Vi kjöpte bilsetene i Sverige og sparte 1000 kr på og kjöpe de der.Ett lite tips:)

Annonse

Klikkes craco bilsetene rett på understellet eller plasseres de oppi vognene? Esay walker duo sky kan man jo sette maxi cosi rett på understellet og det virker så praktisk. Men så hadde det jo vært kjekt med baser i bilen også da.

Noen som vet eller har erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...