mamma til Armand & Even Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 hva skal jeg gjøre da?? jeg har prøvd alt men kommer ikke ut. jeg har 4 uker til termin.og jeg har hørt at man blir mer hoven siste ukene.
mamma til Armand & Even Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 ja , min finger ble ganske rød og måtte gi opp jeg
Gjest Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Vent ett par dager slik at den får roet seg, så smør på med masse zalo og prøv igjen ;o)))) Funker ikke det, så er det mulig den må klippes av dessverre,,,,,
mamma til Armand & Even Skrevet 12. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2006 hvor kan jeg klippe den av??? legevakten eller???
Gjest Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 jepp......................... Fruen til en kollega av meg måtte det her i fjor...... Prøv først det jeg skrev med å la det hele roe og så smøre inn med zalo på dagen....
ejiec++ Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Prøv om morgenen, kanskje fingeren er mindre hoven da... Lykke til! :-)
Gullemor Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Det kan vel også hjelpe å kjøle ned hendene litt? Hvis man er varm på hendene, er de som regel mer hovne... Prøv å kjøle ned hendene (gjerne på morgenen, når de uansett er minst hovne) og kjør på med Zalo...! Får du den av da; heng den i et kjede rundt halsen og vær "like gift som før"...! )
hønsemor Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Hos meg varierer det fra dag til dag hvor hoven jeg er i fingrene. Kanskje det kan være et håp?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 Gå en tur ute uten vanter. Mine fingre blir iallefall tynnere når jeg er kald på hendene. Min forlovede og jeg har faktisk ventet med å kjøpe skikkelige forlovelses/gifteringer på grunn av graviditeten. Venninnen min fikk samme problem som deg da hun var høygravid. Det ordnet seg heldigvis så hun slapp å klippe den av. Lykke til!
jippi 3 gang Skrevet 12. november 2006 #11 Skrevet 12. november 2006 ja da er vi to, og jeg har 8 uker igjen, har prøvd alle tipsene over her, er redd for at jeg må klippe den jeg og........venter noen dager til og prøver igjen, føler meg litt desperat kan du si.........
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #12 Skrevet 12. november 2006 Få mannen din til å putte en sytråd under ringen slik at han har en trådende i hver hånd. Så må han prøve å surre tråden av sammen med ringen. Det kan hende han må bruke litt tid, men det skal gå hvis du ikke er alt for hoven. Verdt et forsøk.
SpongeBob Skrevet 13. november 2006 #13 Skrevet 13. november 2006 Sitt med hånden høyt en stund, og prøv igjen - går det ikke ville jeg gått til en sølvsmed, så kunne de lappet den igjen etterpå... Fikk beskjed av JM om å ta av gifteringen for to mnd siden, og kjenner meg litt snurt siden jeg ikke er blitt hoven i det hele tatt, men når jeg leser her ser jeg jo at hun kanskje hadde et poeng... Hun mente forrresten at man ofte var mest hoven om morgenen, var det det som skjedde med deg?
Annepålanne Skrevet 13. november 2006 #14 Skrevet 13. november 2006 1: vent noen dager til det har roet seg 2: finn frem tynt fiskesnøre 3: ta en 30-40cm stor bit av fiskesnøret. Tre det gjennom ringen. Smør godt med Zalo. Hold de to endene samlet og bruk snøret til å "snurre" rundt fingeren samtidig som du drar i det. Da vil ringen langsomt bevege seg oppover og over knoken. Det er viktig at det er fiskesnøre, eller en annen "glatt" tråd.
Nå kommer nr. tre Skrevet 13. november 2006 #15 Skrevet 13. november 2006 Når det gjelder "klipping" av ringen gjøres dette hos Gullsmed, de filer over ringen, for så å smelte den sammen igjen. Pappa måtte gjøre dette da gifteringen plutselig stod fast på fingeren. Tok nye mål, og smeltet ringen sammen igjen. Ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå