Gå til innhold

super "hot" etter SA.... noen som har opplevd d??

Anbefalte innlegg

Hei..

Har nettopp opplevd en tidlig SA, og nå er jeg slutta å blø.. Er super "hot" og klarer ikke tenke på stort annet enn ....ja... hmmm..rødme.. Er d noen flere som har opplevd noe slikt? Hadde jo tenkt å vente en mens før vi prøver igjen, men hvis kroppen min er i modus på dette viset så lurer jeg på om vi bare skal kjøre på jeg??

Noen som vet om d er dumt av meg?

Endelig kveld og lillemann er i seng... mmmmm... :)

Fortsetter under...

Ingen ekspert jeg, altså.. Men har lest at en del kvinner har behov for å bli gravide igjen og komme tilbake til den tilstanden de var i før en SA. Stemmer sikkert ikke for alle, men kan jo være noe i det? Har aldri opplevd en SA selv eller vært gravid for den saks skyld... så jeg vet bare hva jeg har lest :)

Uansett: Lykke til med hva du måtte velge!

det eneste som evnt kan gå galt er at du blir gravid og ikke helt vet menstermin.. så altså.. har du lyst og det ikke føles vondt.. hvorfor ikke?? Det sies at en skal være ekstra fruktbar rett etter en SA også.

for kroppen er fremdeles "klar" på en måte..

:)

jeg er selv gravid etter min sa i september, å ble gravid med en gang, så jeg sier bare kjør på!! litt usikkert når el er, for min del kom den ca etter 3 uker, men hva så!!

håper bare at spiren sitter denne gangen, er vel 5+4 i dag.

oi! gratulerer så mye! håper d går bra for deg denne gang!

Dette hørtes jo lovende ut så da tror jeg iallefall vi bare dropper beskyttelse og satser.. :) Gubben sitter her og bare smiler...

Lykke til m spira di! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...