Gå til innhold

8mnd- hva slags leker har deres unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min på 8mnd har litt kjedelige liker tror jeg. Ingen utfordringer, bare riste på eller bite på eller slå i golvet med. Er det det de skal ha, eller er det på tide med litt større utfordringer, og i tilfellet hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg og på, men her er det mest spennende å krype rundt på oppdagelsesferd i huset.. ellers er der morro å leike med det som ikke er leiker.. eks. saftflaske, sleiver o.l.. Fisher Price bamsen, ellers være med på det jeg gjør..

Skrevet

Gutten min liker et puslespill som lager lyd når bitene kommer på plass. Han tar bitene ut, og jeg på plass igjen. Ellers er lukebøker veldig spennende. Det å bla er helt topp! Ball er interessant, ting som snurrer, biler...

Skrevet

Min er 8 mnd :)

Har baby gym, men den er ikke han så veldig interessert i lenger.

lek og lær huset fra fisher price.. SUPERT!! Anbefales, han leker utrolig lenge og alene med dette :)

Har fisher price tlf'n, fikk den i går (den med hjul) koser seg me den også.

Pluss har han mange biteringer, rangler, baller etc. som blir brukt av og til.

Ønsker oss gåbil i julegave og kanskje et sånn fisher price hus med bondegård eller bilbane for 1 år.

Er veldig glad i fisher price for det er kvalitetsleker synes jeg.

Ja har forresten en putte boks han styrer mye med også, men skjønner ikke ennå hvordan putte hva i hva, men styrer med den allikevel :)

Skrevet

Lillebror på 8mnd her i huset leker mest med storebrors biler. Storebror er 3år og 8mnd, og synes ikke alltid det er like stas når småen tar tingene hans... Ellers går lillebror rundt og undersøker alt på bordet, sleiver, skjeer, tannbørste, papir, duplo, baller, little people-leker og det meste annet han finner. Men babyleker er ikke særlig gøy lenger, så rangler osv er stort sett ryddet bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...