Gå til innhold

Halloen dere som har tatt lap. Kan dere se her litt??

Anbefalte innlegg

Heisann,

Kan noen svare meg på dette?

Eg tok lap i slutten av august. Har det siste halvåret hatt syklus på 35-36 dager. (el på dag 20-22)

20 dager etter lap fikk eg el og deretter mensen.

Denne syklusen testet eg el fra dag 18-22 uten å få positiv el-test.

Er idag på dag 38 og ingen tegn til tanta.

Dere som har tatt lap. Ble det rot med syklusen etterpå? Fikk dere evnt kortere eller lengre syklus?

Skal begynne på dobbel pergo så snart tanta kjem, så håper ho snart dukker opp vist eg ikkje er gravid da...Men det har eg ingen forhåpninger om. Etter 1,5 år uten p-piller har eg ikkje trua på at det skal skje uten hjelp.

Fortsetter under...

Heisann,

Nei eg har ikkje tatt test. Har ingen forhåpninger om at det har klaffet. Har ikkje trua på at vi kommer til å få det til uten hjelp. Eg fant ikkje el på dei dagane eg bruker å ha det denne syklusen så rekner med at el er forsinket.....Slitsomt dette her:-(

Kan hende eg skal ta en test om noen dager vist tanta ikkje dukker opp.....

Jeg kan ikke svare deg på dette...Men lurer egentlig litt på det samme..Skal ha lap på fredag,og forventer normalt sett el på søndag.Men har lenge tenkt på om lap forandrer syklusen på noen måte..Dytter litt på denne i fall andre har noen erfaringer de vil dele..

Hei og takk for svar:-)

Ja kanskje eg skulle tatt en test, men er så lei av å bli skuffet kvar gang eg tester...... Har tidligere vert plaget med veldig uregelmessig mens, så er vel forberedt på at det er kroppen som spiller meg et puss...igjen...

Malimali: Ser du skal starte med spray no. Holder du på i det offentlige eller private? Skal starte med prøverør dersom ikkje 2 stk pergokurer virker no.

Vurderer virkelig å prøve det private da eg er VELDIG lei av å vente. Har du noen tips? Snuser litt på Volvat og Ciconia(Danmark)

Vet du noe om disse?

Vil ønske deg masse masse lykke til:-)

Annonse

Jeg lurte også veldig på dette. Jeg hadde lap på tirsdag. I det siste har jeg hatt sykluser på 40 dager. I dag er jeg på dag 41, men tanta har ikke kommet, og jeg har ikke antydninger til at den kommer heller. Jeg er 100 % sikker på at jeg ikke er gravid, da vi ikke har prøvd denne måneden, og jeg er blitt "spylt".

Jente-77, har det ikke skjedd noe om et par dager ville jeg ha testet. Vi venter i spenning!

Hei 74skytte,

Eg blødde noen dager etter lap, og på dag 20 etter lap fikk eg el. Bruker å ha el på dag 20-22 til vanlig, og skulle egentlig hatt el ei veke etter lap, men det hadde eg ikkje. Trur egentlig blødningene etter lap var som "mensen" den syklusen.

Eg har enda ikkje fått tantebesøk så eg skal ta en test tenker eg. Like greit å få bekreftet at det er den dumme syklusen min som spiller meg et puss, enn å begynne å håpe. Eg har ingen forhåninger om at det har klaffet, men bør vel sjekke.

Ha en god natt alle sammen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...