Gå til innhold

Hvor mye får barna våre med seg?

Anbefalte innlegg

Satt sammen med mine 2 sønner og så på barne tv. Der var det om ole alexander fili bom bom bom, denne gang handlet det om at moren fortalte en hemmelighet nemmelig at hun hadde baby i magen. Da sier han på 3 år, "mamma har du baby i magen?", jeg valgte å svare nei, og da utbryter han på 5 år med klar selvsikker røst, "hvis du ikke har er det ikke lenge til",hehehe!

De er jo så utrolig ærlige og skjønne!

Vi har valgt å holde det for oss selv en stund til, derfor svarte vi nei. Hvis ikke hadde nok alle i barnehagen vist om det i morgen. han på 3 år har jo tidligere startet et rykte om at han skulle bli storebror da jeg ikke var gravid. hehehe hvet den lille spiren er høyt ønsket her i himen- en god følelse å kjenne på.

Fortsetter under...

Har ei datter på snart 6 som aldri har klart å holde på en hemmelighet før. Men hun har drømt om å bli storesøster leeenge, så vi bare måtte fortelle det når vi fant ut. Det har gått over all forventning, hun har holdt på hemmeligheten i 17 dager nå:) Hun er kjempestolt!!

Annonse

Svaret på overskrifta di: ALTFOR mye :)))

Har ikke fortalt våre to d enda, men sier d nok snart.

Ei av elevene mine på skola skulle bli storesøster, og greide ikke a være å fortelle meg "hemmeligheten" (hu gikk i 3. klasse) da måtte jeg le, og selvsagt ikke fortelle det videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...