Gå til innhold

Heihei jenter! husker dere meg?

Anbefalte innlegg

Det er en stund siden jeg sist skrev inn her.. Jeg har det forstsatt ganske vanskelig, og begynner stort sett å gråte når jeg ser og hører om babyer.. (det vil si når jeg er alene da..) Jeg har heldigvis ei veininne jeg kan snakke med, men hun er veldig opptatt for tiden så blir en liten uke til vi skal snakkes igjen..

Vi praktiserer hopper av i svingen nå, for jeg er ikke helt sikker på hva som blir riktig... Men skjer det noe nå så er det vel guds vilje da..

ps. forandret litt på nicket..

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7058834-heihei-jenter-husker-dere-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei attpåklatt!

Vi hopper nå av i svingen fordi jeg er så skiftende humør og på hakket til å bli deprimert for tiden..Jeg orker ikke begynne med piller igjen og kondomer blir jo og dyrt i lengden. derfor bruker vi svingen..Og siden vi egentlig er klare for å bli foreldre så tar vi den sjangsen. Men det er ganske liten sansynlighet da for vi skal prøve å unngå el og min kjære har full kontroll når den store spruten kommer..

Er nok ikke helt tilbake, men kanskje titte litt innom...=)

Hei, hei - klart jeg husker deg!! Har jo fulgt med på charten din før siden vi har hatt el og ikm på sånn halvveis samme tider tidligere :o) Går det bra med deg? Her prøver vi like ivrig som før og jeg er fryktelig spent denne mnd (går mot el denne uka her) og blir megaskuffa hvis ikke det klaffer nå. Men klaffer det ikke, så skal jeg jaggu slappe av med babymaking etterpå! Da kan tempmålinger og hostesaft og sex til riktig tid og i riktig stilling bare dra til Bloksberg, og så får vi ta det som det kommer. Men merker at jeg har ekstra forhåpninger nå, for det var liksom augustbaby vi skulle ha (teit tankegang, men jeg klarer ikke stoppe), hehe.

Kjekt å se deg innom av og til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...