Gå til innhold

Hmm. . Kan det være noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har vært gjennom 2 prøverørsforsøk, hvor 1 ikke ble noenting, og 2 måtte avbrytes p.g.a at jeg ikke hadde produsert noen egg.(har bare en eggstokk igjen, med en cyste på) . .Måtte slutte med all behandling straks, og ville på mensen om ikke lenge da.

Sist ordentlige mens var 3. oktober. Fikk "mens" for nesten 2 uker siden, men var ikke ordentlig. Var mest veske bare, og brunlig utflod. Jeg tok kontakt med Riksen, for å høre om d var noen vits i å ta en test. De mente jeg burde, i tilfelle. Tok test, men negativ.

I det siste så har jeg hatt vondt i magen, og på kveldene har det kommet "knirke"-lyder fra nedre delen av magen min. Har litt synlige blodårer som går over brystene mine. . Tenkte på å kjøpe en ny test imorgen tidlig, og ta den på jobb. .

Men, er det noen andre som har opplevd dette, og allikevel vært gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd noe av dette selv, men kan jo ta en test i morgen for sikkerhets skyld! Men det beste hadde jo vært å teste med morgen urin.

Håper for din del at det er en liten spire i magen din!

Skrevet

Jepp- faktisk, hehe, tisser faktisk ikke før jeg kommer på jobb, som regel :) Så det skal nok gå greit! Bare ta en tidligere buss til jobben imorgen da, , , :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...