Gå til innhold

Noen 2 gangs her? har et spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer spent:) Når regner vi med at fødselen starter..jeg fokk vannavgang å lå me vann stømmende i 1 døgn nesten før effektive rier begynnte å komme.. var på sykehuset kl 7 og hadde 3 cm åpning, halv to var barnet ute.. blir det 6,5 time i fødsel eller 1 døgn + 6,5 time? hadde jo ubehag etter vannent gikk,.. hm:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt jeg.. Selv regner jeg fra jeg skjønte at det var rier på gang.. Da hadde jeg fødsel på 5t og 15min.. Vannet gikk først etter litt over 2 timer med rier..

Skrevet

ville vel kanskje regnet fra den første lille rien sånn ca? hos meg gikk vannet først og riene startet minuttet etter...

Skrevet

På sykehuset sa de til meg at de regnet fødselen fra når jeg fikk 3 cm åpning til barnet kom ut. For min del tok det 23 timer...

Skrevet

Shit,, hvis jeg skal regne sånn,,, da hadde jeg enormt kort fødsel - spesielt for å være førstegangs da.. Fra ca. 3cm åpning til babyen kom gikk det vel 3 timer....

Jeg hadde 0cm kl.16.00 og da gikk vannet. og så sjekket de igjen kl.19.00 og da hadde jeg 8cm.. og en halvtime etter var datteren min kommet til verden...

Skrevet

fra 3 cm åpning tok det bare 45 min hos meg!!! Jeg regner fra første rie. Da tok det 3 timer..

Skrevet

ja ok..men uansett,det er jo ikke lenge det da!! håper det er like ens for meg...:)

Skrevet

min første rie kom onsdag kveld (ingen søvn den natta), fortsatte torsdag (ingen søvn den natta), fredag morgen ringte vi sykehuset. kom inn 09.30 og hadde da 4cm åpning. kl 00.14 kom gutten.

Veldig trøtt å sliten mor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...