Gå til innhold

noen som kan anbefale meg en pumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som kan anbefale en manuell pumpe som de er fornøyd med? Jeg har ei som heter whittlestone expresser, som er noe orntlig makkverk... Samboer som kjøpte den for meg da snuppa var helt fersk og jeg hadde forferdelig spreng... Er nesten umulig å få til orntlig vakum med den.. Er det foresten noen som har den der pumpa, som kan forklare meg åssen den egentlig funker? merkelige greier!!!

Nå er snuppa snart 4 mnd og jeg har begynt å pumpe meg hver kveld, for å fylle opp et fryselager til jeg skal begynne å studere igjen etter jul...

Jeg trenger desperat ei pumpe som virker!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Avent manuelle brystpumpe i mange år til sammen, og har vært veldig fornøyd med den!

Skrevet

Okay, vet du hvor man får kjøpt den eller? På apotek?

Den forrige kjøpte jeg på en babybutikk...

Takk for svar forresten:)

Skrevet

Jeg kjøpte min på apotek, men det er lenge siden. Tror de selger den både på apotek og babybutikker, men er altså ikke sikker.

Kanskje noen inne på skravlesiden vet?

Skrevet

Jeg har også en gammel Avent. Så de hadde disse på babybutikk også, kostet 600kr tror jeg. Ellers har jeg hørt mange som skryter av Medela sine pumper, det er vel kun apotek man får de på.

Skrevet

kjøp medela swing, eller medela mini electric www.medela.ch sjekk pumpene der. du får kjøpt de hos allianceapotekene.no. spør etter pumpen du vil ha og de bestiller den for deg, supert

Skrevet

Takk for link!

Vet du prisklasse på den medela swing eller? Virker utrolig kjekt med en elektrisk sak, men vet ikke om det er verdt det om jeg ikke bruker den sånn kjempemye...?

Skrevet

Jo den er verdt det, LOVER deg ! Den koster faktisk 1000 kr, men den er seriøst SÅ verdt det ! Pumper ut all melken på null komma niks og er kjempeenkel å ta med seg om man skal ut. Vet om folk som har tenkt penger når de har kjøpt og i ettertid har angret på at de ikke heller la litt ekstra i det. Manuell pumping tar MYE lengre tid og er mye tyngre. Minielectriken er også fin, men bråker veldig mye mer, men holder muligens for deg :)

Skrevet

Jeg har den manuelle fra Avent og den elektriske fra Medela. Fornøyd med begge! Det som er kjekt med Avent sin er at man får kjøpt frysebegere som kan kobles direkte til pumpa, og disse frysebegerene kan også brukes som tåteflasker :)

Skrevet

avent sin handpumpe. er super for mitt bruk, bruker den innimellom..

på avent sin pumpe er det en silikondel som ligger utpå det stykket du legger over puppen. når jeg brukte den fikk jeg ikke til å pumpe, vakumet forsvant her også. men tok den bort... det er ikke en sånn på den pumpa du har??

forresten så tror jeg at jeg kanskej heller ville handmelket?? eller?? det går jo like fort. og når man får litt svung over det så går det enda bedre??

kommer du forrestn i mårra på jekta??

Skrevet

Æsj, har prøvd å håndmelke, men syntes melka havna overalt utenom i begeret... skikkelig grisete!

Ja det er en sånn silikonsak mot puppen ja, og det er helt merkelig, den gir etter på en måte, og knøvler seg rundt brystvorta:p... Har prøvd å fjerne det, men da blei det litt hardt og kantete synes jeg... Hi hi, samboer har sagt han skal betale ny pumpe, for han vil jo at snuppa skal få seg mat, så nå har jeg lov å kjøpe så dyr jeg bare vil:)

Trur ikke jeg kjem i morra, for sambo har for en gangs skyld fri fra jobb, så tenkte å benytte sjansen te å dra på universitetet og finne noe stoff te masteroppgaven... Jeg stiller opp neste gang:D

Kos dåkk masse på treff!

Skrevet

æ ville prøvd uten den j**** silikonsaken..

æ har nu funne ut at jo mer man pumpe jo lettere går det:)

trur avent si handpumpe koste 5-600 kr. æ holdt på å gå tilbake med den fordi den silikonsaken ødela alt. når æ hørte at æ kunne fjerne den (skikkeli bra å ikke tenke på det sjøl... ) sååå gikk det så bra:)

vi skal reise bort i 10 daga på fredag. så skal en liten tur i mårra, har 5mnd kontroll kl 14. så kommer ikke de neste mandagan. håpe at folk fortsette å komme. det va skikkeli arti sist!

Skrevet

Ja, er først nå de siste to ukan jeg har tatt opp igjen det her pumpestyret, har egentlig aldri hatt helt dreisen på det... Og nå må jeg sitte å styre og fikle med det pumpe-monsteret i 1/2-1 time for å få det te å virke, og da virke det kanskje i fem minutt og så må jeg fikle enda mere... UGH!

Kanskje jeg skal prøve et par ganger uten silikondingsen og se åssen det funke før tusenlappan flyr ut vinduet ja...

Lykke te på kontroll og me vaksina i morra! Satse på at det går fint uten for mye vræling og bivirkninga!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...