Gå til innhold

dere som er gravide og har mage fra før....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nå i uke 26 og det går an se at jeg har gravidmage når jeg har klær på. (men syns ikke den er særlig fin når jeg er naken)

Magen er i ferd med å bli hard nå, men er fremdeles helt myk fra ca 5 cm under navvlen og ned mot skrittet.

Jeg er foresten 168 og veide 94 kilo før jeg ble gravid (hvis du vil sammenligne) med mesteparten av fettet plassert på magen og en del på lårene

men som lille spire sier over her, det varierer fra person til person

jeg er i uke 25 nå, har vell gravidmage på ett vis!

Synes ikke at jeg hadde såå stor mage når jeg ble gravid, men den er liksom ikke spretten og hard som jeg vil at den skal være!

Men kjæresten min synes iallefall at jeg er fin :)

• 3 uker senere...

Annonse

æ la ikkje merke te at æ hadde bynt å få mage før mamma kommenterte dt sist æ va hjemme...va på ul idag og fikk ny termin så e 18 + 5 idag etter den:) har jo litt mage fra før...

du kan se bilde på

www.knertenimagen.piczo.com under magebilda:)

Heisann,jeg er 25+6, og har stor mage fra før, har ikke fått den typiske gravidmagen enda, men den har blitt større.. det gjorde faktisk mye å få på seg ei mamma bukse for da ser den litt mer gravidaktig ut.... Lykke til!!!!

Jeg er 31+6 og har fått gravidmagen, men med en myk underdel ned mot underlivet. Er 176 cm og veide 118 som utgangspunkt, men gikk ned 2,5 kg som ennå ikke har kommet på. Håper derfor å kanskje være lavere i vekt etter fødselen, altså at jeg ikke legger for mye på meg nå fremover. Må vel også si at dette er min tredje, og at jeg har hatt samme forløp med de to andre. Det er hvertfall godt med aktivitet inne i magen, men selvfølgelig så slutter hun når noen skal kjenne på magen. TYPISK!!

178 hög och 100 tung, 22+6 och ser ut som flera av mina vänninor gjorde ett par dagar före de födde...

Hade mage från förr, men märkte redan runt v 15 att den började "ersättas" m gravidmage. Och nu har jag en go' fast kula (disco-kula verkar det som med tanke på hur bebisen dansar kang-kang där inne... ;o)

Har tydligen mycket med att göra med egen längd, hur bebisen ligger etc etc, så det är uppenbarligen väldigt individuellt.

Men ack så härligt!!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...