Gå til innhold

Hva?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få si at jeg synes at barnimagen er en utrolig bra side. Det jeg irriterer meg over er at det virker som om det er mange av dere som skriver her inne som ikke virker modne nok til å få barn i det hele tatt. Dere blir flaue over at magen vokser, har hetta for at dere ikke kjenner liv i uke 18 og alt mulig av små ting. Dere fikk vel alle en bok av legen da dere var på første svangerskapskontroll? Bruk den, den svarer deg på masse!

Ta det med ro! Kroppene våre er laget til å sette barn til verden, alt vi opplever og føler under graviditetene våre er individuelt, men selvom du kanskje ikke har det som alle andre i akkurat ditt svangerskap, så betyr det ikke at det er noe galt!

Det viktigste for deg som gravid er at du slapper av, nyter den perioden du er i nå og koser deg og er stolt av magen din! Graviditet er ingen sykdom, strutt med magen din, uansett om den er stor eller liten og vær i harmoni med deg selv! Tenk på at den lille inni magen din kjenner dine følelser, er du stressa, engstelig eller redd, så blir babyen det og!

Nyt livet, jenter og gled dere til de små kommer! Vær nyskjerrig på hvordan de er, ser ut og gled dere til å få bli kjent med dem!

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle er jo ikke like,å noen liker kanskje å snakke med andre som har det på samme måte som dem..om noen er urolige over å ikke kjenne den lille så må de jo få lette ut på følelsene sine like mye her inne som noen andre plasser..

er jo derfor dette forumet er her...

folk må få kunne spør om det de lurer på...bedre å spør enn å gå å undre på det å kanskje stresse seg opp over noe som er unødvendig å stresse over...har ikke noe med hvor moden du er osv...

har du ikke vert gjennom en graviditet før kan du ikke vite hva som skjer eller hva som er vanlig før du ER gravid,selv om du er 17 eller 40..

Skrevet

Hvis du er så sikker på deg og din graviditet så er jo det kjempe fint for deg, men det er veldig vanlig med bekymringer i et svangerskap, og mange er redd for at noe skal være galt, dette er normalt. Du kan jo ikke være så sikker på at det du skriver er riktig siden du velger å signere med anonym? Ingen spm er dumme på denne siden, alt er lov å spørre om. Hvis jeg var deg hadde jeg kun åpnet linkene som interesserer deg da vet du, det gjør jeg: )

Skrevet

Sier meg enig med lykkeliten. Er vel helst deg det står på som gidder å irritere seg over noe slikt. Lytt til dine egne råd og kos deg under graviditeten! Utrolig teit å irritere seg over en slik ting, og det må da finnes bedre ting du kan bruke energien din på? Jeg synes det er flott at folk spør om det de lurer på, uansett hva det måtte være. Selv om alle får utdelt en bok kan det fortsatt være mange ubesvarte spørsmål man lurer på.

Er selv førstegangsfødende og har flere ting jeg lurer på, og da er det litt leit å lese innlegg fra slike som deg..

Les heller ting du finner interessant da, og la oss uvitende sjeler være ifred :)

Skrevet

Hvis mitt innlegg om at"alle kommenterer magen min" er ett av innleggene du sikter til?!?! så vil jeg bare si til deg at jeg faktisk er stolt over magen min, dette er mitt andre svangerskap og jeg bekymrer meg ikke over noe som helst. Jeg er bare SÅ innmari drittlei at (særlig folk jeg såvidt kjenner) kommer og spør meg om det er i morgen jeg skal føde fordi jeg etter deres mening har unormalt stor mage;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...