Gå til innhold

hva finner dere på med barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg leter etter tips...etter 5 innedager pga diverse sykdommer, kan vi endelig finne på noe i morgen. Barnehagen er stengt og jeg lurer på:

hva pleier dere å gjøre når dere er hjemme? han er snart 2 år....

har lyst til å gjøre noe hyggelig etter så mange dager med sykdom og jeg er ikke spesielt kreativ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg så inderlig godt igjen, det er nesten tortur å være hjemme og inne så lenge..

Dere kan:

- Gå i svømmehall

- Gå på biblioteket

- Gå i park/skog og finne rare ting i naturen (ikke sprlyter og flasker, men mer sånne ting som kongler, røtter som ligner på tigre og sånn)

- Gå på kafé

- Besøke noen venner

- Male med fingermaling

- Bake kaker

- Gå på lekeplass og få nye venner

- Dra på Ikea og tøyse og tulle i alle rommene der. Vi prøveligger ofte både sofaene og sengene..

- Dere kan lage potet/eple/løk- trykk på papier eller stoff (det er gøy!)

Kommer ikke på noe mer jeg...

Skrevet

* lage trolldeig eller plastelina

*bake boller og brød

*danser-leker, barnerim og sanger

*leser bok

*leker gjemsel

*tegner masse

*kan jo begynne å lage julegaver/julepynt nå

*hermeleker

Skrevet

Vår gutt på 20 måneder er helt i hundre når vi tar bussen. Vanligvis kjører vi, så når jeg tok bussen for noen dager siden for å vise ham hva det er (trener på ord), så gråt han når vi gikk av og ville kjøre mer. Dermed ble det busstur i helga også, og Jr. var veldig fornøyd :)

Skrevet

Jeg elsker å lage mat med min lille gutt. Han rører, heller oppi, knar deig osv. I går lagde vi pizza - og han var virkelig med på alt! Kjempestas og med veldig smakfullt og godt resultat.

Skrevet

vet jo ikke hvor dere bor, men vår pode elsker zoologisk museum i oslo. han er 20 mndr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...