heleneogde2gutta Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 hei jeg leter etter tips...etter 5 innedager pga diverse sykdommer, kan vi endelig finne på noe i morgen. Barnehagen er stengt og jeg lurer på: hva pleier dere å gjøre når dere er hjemme? han er snart 2 år.... har lyst til å gjøre noe hyggelig etter så mange dager med sykdom og jeg er ikke spesielt kreativ...
Aga:-) Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Kjenner meg så inderlig godt igjen, det er nesten tortur å være hjemme og inne så lenge.. Dere kan: - Gå i svømmehall - Gå på biblioteket - Gå i park/skog og finne rare ting i naturen (ikke sprlyter og flasker, men mer sånne ting som kongler, røtter som ligner på tigre og sånn) - Gå på kafé - Besøke noen venner - Male med fingermaling - Bake kaker - Gå på lekeplass og få nye venner - Dra på Ikea og tøyse og tulle i alle rommene der. Vi prøveligger ofte både sofaene og sengene.. - Dere kan lage potet/eple/løk- trykk på papier eller stoff (det er gøy!) Kommer ikke på noe mer jeg...
Jenny-penny Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 * lage trolldeig eller plastelina *bake boller og brød *danser-leker, barnerim og sanger *leser bok *leker gjemsel *tegner masse *kan jo begynne å lage julegaver/julepynt nå *hermeleker
Gjest Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Vår gutt på 20 måneder er helt i hundre når vi tar bussen. Vanligvis kjører vi, så når jeg tok bussen for noen dager siden for å vise ham hva det er (trener på ord), så gråt han når vi gikk av og ville kjøre mer. Dermed ble det busstur i helga også, og Jr. var veldig fornøyd
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Jeg elsker å lage mat med min lille gutt. Han rører, heller oppi, knar deig osv. I går lagde vi pizza - og han var virkelig med på alt! Kjempestas og med veldig smakfullt og godt resultat.
emporium Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 vet jo ikke hvor dere bor, men vår pode elsker zoologisk museum i oslo. han er 20 mndr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå