Gå til innhold

Savner Juhujenta jeg..=0(


Lone35 =0)

Anbefalte innlegg

Sikkert mange av dere her inne som husker Juhujenta. Hun er nå ikke lenger å se her inne da hun ikke er prøver lengre. - Veldig trist, da hun lyste opp tilværelsen her med alle sine positive innlegg og oppmuntringer til andre. Jeg vil at du skal vite at det sikkert er flere med meg som savner deg, Juhu - hvis du nå skulle lese dette. Håper du kommer innom BiM innimellom så vi får høre hvordan det går med deg og jenta di. Ønsker deg alt godt.

 

Varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Lone-vennen min............:=)))))))))))

 

Åååååå, jeg kom tilfeldigvis innom nå for å se etter deg og dere andre kjente....Jeg savner deg så masse Lone. Vondt å ikke være her sammen med deg og dere andre. Men vet jeg gjorde det rette valget med han som nå er eksen....Så det går etter forholdene går det sånn sett bra. Det værste er at jeg savner deg og alle jentene her inne.

 

Så kjære Lone, du skal vite at jeg tenker så utrolig mye på deg og hvordan du har det og formen din er.

 

Varme klemmer tilbake fra meg.

 

PS...Ble så rørt nå av å se innlegget ditt. Får tårer i øynene her igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

 

Tenker på deg jeg også :)

 

Fint at valget ble riktig.

Det er d viktigste.

 

Koselig hvis du orker å stikke innom og se til oss av og til :)

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til deg også kjære moniccen=)

 

Såååå koslig å høre fra deg også. Klart jeg skal komme innom her av og til å se etter dere. Klarer ikke å glemme deg og dere andre her vettu.

 

Hvordan er formen din??? Håper så at alt er bra med deg og lille nurket i magen din. Tenker på deg.

 

Stor klem tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juhupia! =0)

Åh så glad jeg ble nå! Er du virkelig her akkurat nå som jeg er her? -Så godt å høre at du klarer deg bra. Ingen brudd er vel enkle så jeg synes du virker sterk jeg.

Jeg tenker mye på deg, og synes ikke det er det helt det samme med BiM lengre. Du var jo et fast innslag her og - ja du har jo fått en spesiell plass i hjertet mitt vettu! =0)

Jeg skal begynne på jobb igjen i mårra etter å ha vært sykemeldt en uke. Heldigvis slapp influensaen taket. Den var virkelig helt drepende denne virusen. All matlyst forsvant og kvalmen sto nesten i hodet på meg. Gikk ned halvannen kilo på en uke jeg. Jaja, blir litt godt å begynne på jobb igjen nå.

Håper hverdagene går godt for deg også, og at du og datteren din ikke lider alt for mye. Husk å kose dere og unne dere noe ekstra. Det pleier å hjelpe litt.

 

Jeg er så glad for at jeg traff deg her inne nå. Du er ikke borte fra sinnet mitt fordi om du ikke er aktiv her inne lengre. Jeg vil gjerne holde kontakten fordi om du ikke er prøver lenger. Ønsker deg alt godt, kjære venn=0)

 

Varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare helt fantastisk flott menneske du Lone. Jeg glemmer ALDRI deg heller. Og tenk at jeg kom inn akkurat nå som du skrev innlegget. Dette må være skjebnen.

 

Tusen takk for utrolig varmende ord fra deg. Klart vi skal holde kontakten kjære deg.

 

Uff, du har vært skikkelig syk du:=( Stakkars deg. Godt influensaen har slippet taket nå og at du var sykemeldt. Viktig at du tar hensyn til deg selv og helsa nå som du er gravid. Tenk som tiden går. Snart er du 3 mnd på vei alt. Ikke lenge til.

 

Du har fått en spesiell plass i hjertet mitt også.

 

Superduper klem og varme tanker fra meg.

 

PS...Lov meg at du er forsiktig og tar godt vare på deg selv.

TENKER MASSE PÅ DEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei så hyggelig å se deg igjen her inne juhujenta!!!

satt nettopp og tenkte på at nå savnet jeg deg her inne jeg og!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen...

Huff... Kvalm og trett døgnet rundt, i tillegg har jeg hatt influensa og oppkast-sjuka siden fredag :/

 

Håper d letter snart, kan jo ikke ha d slik i all evighet heller.

 

Ellers er d bra med magen, såvidt jeg vet :)

Skal til JM om ei uke på første kontroll.

 

Kjempekoselig at du var her nå ja:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei solstråla - VinterSol m/bolleiovnen

 

Tusen takk. Jeg savner deg også. Håper så alt er bra med deg og formen din er fin. Tenker masse på deg:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei og nei....Stakkars deg. Huff, føler med deg og formen din. Ta godt vare på deg selv og plei deg godt. Håper du blir fort frisk igjen og at kvalmen gir seg snart.

 

Kjempe bra at du skal til JM snart. Det blir morro.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei juhujenta...

 

Må bare få sagt at jeg husker deg godt!! Du var for meg den som alltid svarte på innlegg, og som hadde så mange gode svar... Det var godt å høre at det går bra med deg!! Du har virkelig vært tøff, selvom det ikke er no all right.. Håper du og barnet ditt kommer dere inn i allenemor tilværelsen igjen uten større problemer..

 

MAsse lykke til!!!

 

Stor klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på ny innvendig ul i morra, da får vi vite om det er liv laga!

*spent*

 

Jeg tenker masse på deg juhujenta, håper alt ordner seg til det beste for deg nå! Du er en sterk dame, du klarer deg som alenemor og, det tviler jeg ikke på!!

 

Spurte det tidligere om du har msn, har du det? hadde vært koselig å hatt kontakt videre, selvom du ikke er så ofte på BIM mer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...