Gå til innhold

verdens beste middag:)

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk ribbe og julepølser til middag av mamma i dag:) nam nam nå gleder jeg meg virkelig til jul..oxo riskrem til desert da:) håper bare lillegutt kommer før så klarer jeg og spise endas mere hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke så dumt det.

Vi lagde julemat forrige helg å inviterte svigers da.

Ribbe, julepølse, riskrem *nam nam*

Skrevet

ååå..det hørtes godt ut! Nå fikk jeg vann i munnen..Tenk om vi ligger på sykehuset på julaften!! den ribba er jo sikkert ikke så god.. Eller tenk om de ikke har julemat?! hehe.Nei nå må jeg få sambo til å lage ribbe til uka..

Skrevet

Hm... e det bærre æ som lika å spar alt som har med jula tel jul? Høres godt ut å alt... men det bi jo ikke nå stas tel jul om man allerede har spist julemat på forhånd... vesst æ e på julebord å sånn... så prøva æ å spis mat som ikke vi bruka å ha...

Men bra at du har kosa dæ da ;D

Skrevet

Jeg er også sånn som skal prøve å spare mesteparten til jul.. Men nå ble jeg fryktelig nervøs for at jeg skal ende opp uten julemat!

Skrevet

Det går nu ann å lag seinere en julaftn om så sku vær... du får heller kjøp inn litt ekstra å ha i frysern ;D Å du får nok julmat på sjukhuset....

Skrevet

God ide:) Må sikre meg ribbe,ingen jul uten,hehe.

Skrevet

sa det til mamma i dag oxo at det er like greit og prøve smake nå i tilfelle jeg ligger på sykehuset på julaften,, kan si det sånn at hvis vannet går under julemiddagen så tar jeg med meg tallerknen i bilen..ingen får ta fra meg så god mat.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...