Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha lest her inne tidligere at det fantes strømpebukser med antiskli på knærne!

Det skulle jeg helt klart ha hatt tak i, for gutten min kommer opp på alle fire, men ender opp som Bambi på glattisen:)

Hvor får man kjøpt disse, og hva er ca prisen for de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte etter dette for ikke så lenge siden. Fikk da mange svar fra snille dib-ere. Babyshop skal ha disse strømpebuksene. Jeg fant dem også på ei svensk nettside http://pippilotta.jetshop.se

Skrevet

jeg fant de her jeg bor, men der kosta de 180 kr..... helt sykt synes jeg...

Skrevet

Kanskje like greit å bare stryke på selv?

Skrevet

De er ganske dyre ja. Går sikkert helt greit å stryke på selv. Vet ikke hvordan det går i vask men det bør jo tåle litt.

Skrevet

jeg kjøpte ikke!!! .o) er jo ikke noe must... han må ha bukse uttapå uansett og da har det ingeting for seg her...

Skrevet

Får kjøpt det på Bogerud tekstil. Ikke dyrt. HUsker ikke helt hvor mye de kosta.

Skrevet

Bare ett lite tips:

På hobbybutikk har den no som heter popup line.... Koster 36 kr og fåes i mange farger...

Med den kan du lage dine egne antisklistrømpebukser.... Er kjempelett og resultatet blir ganske bra..

Og det blir mye billigere enn å kjøpe de dyre med antiskli på knærne..

Skrevet

Jeg bare tar av strømpebuksa, jeg:-) Med bar hud er det mye lettere:-) Men må selvfølgelig passe på så hun ikke blir kald.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...