Gå til innhold

utflod med blod.. hva kan det bety?? HJELP??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

i dag har jeg holdt på som bare det..

raka løv i hagen, vaska alle gulvene i 1. etg, vaska trappa, vaska en vask, og gjort klar en ny. hengt opp klær, vaska kjøkkenet... det er sikkert noe mer, men husker ikke alt.

har vondt overalt...

tror slimproppen gikk på mandag...

kan noen svare meg???

klem!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter litt til med å ringe.. sambo har guttungen sin på besøk, og han må isåfall hjem først.. gidder ikke være hysterisk heller.. men...

venter litt, så får vi se.. men takk, missTee, for at du svarte så fort!!

skal nok klare å holde dere oppdatert!!

hvis ikke her, så i allefall på desemberklubben ;)

Skrevet

Gikk litt fort med mitt forrige svar *hihi*

Men tegningsblødninger er vel et av tre tegn på nært forestående fødsel, og da bør man ringe føden. Ikke nødvendigvis fordi man trenger å komme inn, eller man er i fødsel, men fordi det er greit å få profesjonell rådgivning og også greit at føden vet sånn ca hvor i løypa du er :o)

Skrevet

takk igjen!! :D

jeg håper , HÅPER virkelig at det er i gang nå!!

klem

Skrevet

Hvis du er helt utslitt - gå og legg deg og få slappet av. Om det nærmer seg er det viktig at du samler krefter! Lykke til!

Skrevet

Min tegningsblødning da jeg fødte min datter så akkurat slik ut - da hadde jeg allerede merket smerter i 2-3 timer. Jeg dro på sykehuset da jeg hadde denne blødningen, fordi riene da var under 5 min mellom hver. Hadde full åpning da jeg kom frem. Tror du føder i natt, jeg :-)

Lykke til!!!! Når er terminen egentlig?

Skrevet

tar mæ frihet tell å svare førr ulvepus

Ho har menstermin 3 des og ultermin 8 des.

Skrevet

fint du passer på for meg, ronja!!

jeg har bare sitti på sofaen og tatt livet helt med ro...

har ikke regelmessige kynnere eller veer, men det kan jo hende det blir mer etterhvert!!

jeg er jo bare sååå klar for å få ut den ungen nå!!!

fødte 18 dager for tidlig sist, så det er ikke unormalt å begynne nå, er det vel?

klem

Skrevet

Det er jo under fire uker igjen, så barnet er jo ferdig utviklet nå :-) Det kan jo hende det går noen dager før det virkelig setter igang-det blir jo spennende å se :-) Jeg ville nok ha ringt føden i løpet av kvelden allikevel for å fortelle dem om den blodige utfloden og høre hva de sier. Det kan jo være greit for dem å vite om ting er igang, siden det tross alt er noen uker igjen til termin...

Skrevet

takk for svar febjenta!!

skal se det an litt til...

var på føden på mandag, og det var bare sååå kjedelig, så venter så lenge som mulig ;))

klem

Skrevet

Hei

Jeg tror det kalles tegningsblødning og jeg hadde det i 4-5 dager før jeg fødte...

Jeg ringte i allefall føden da jeg fikk det og de sa det var helt normalt..

Masse lykke til:-))

Skrevet

jeg tror også det er tegningsblødning.. ikke mye blod, men litt...

kommer det masse blod da, eller??

de sier at det tar fra 0-4 dager før fødselen normalt starter..

klem

Skrevet

Det kom ikke mye blod hos meg, men det varierer sikkert. Jeg bare skjønte at "nå er det i gang", når jeg så blodet blandet med slim. Ønsker deg lykke til uansett når det måtte skje. Jeg må nok smøre meg med tålmodighet litt til....-har termin 2. februar.

klem fra meg :-)

Skrevet

hadde du vondt samtidig, eller?

2. februar.. det går fort det!! ;))

klem!!

Skrevet

Som jeg skrev litt lenger opp, så hadde jeg da hatt jevne rier allerede i 2-3 timer når denne blødningen kom, husker ikke alt i detalj siden det er snart 7 år siden :-)

klem

Skrevet

takk for svar!!

har vondt både nå og da, men ikke regelmessige helt, tror jeg... har ikke tatt tida.. kanskje det er en ide å gjøre det.. ?? hehe

hadde det ikke sånn for 5,5 år siden.. da gikk bare vannet, og 5 timer senere, så var gutten min ute..

klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...