Gå til innhold

Mandagsveiingen 13/11-06 :) sign here..


Twig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var da veldig så tidlig du begynte denne tråden Twig :) Går du på en eller annen lynkur?

Men da vil jeg benytte sjansen til å ønske alle lykke til med veiing imorgen tidlig c",)

 

Ps: skal røpe en liten hemmlighet... he he... hver mandag før viing så går jeg på toalettet, hiver av meg ringer, klokke.. klær osv.. he he..

skulle tro det var vekten av klokka som var utslagsgivende- he he c",)

Litt rar sånn ja...

 

Flere som har litt rare ideer her eller???? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufffffff....eg gruer meg til å veie meg i mårra.....sukk...

har vært i farsdag hos min svigerfar og spiste bløtkake der....måtte bare....sikkert gådd opp masse til i mårra....men da begynner eg på ny frisk..skal si meg fornøyd,for etter 1 mnd på sykehusdietten har eg gådd ned nesten 10 kg:))))

og det er jo kjæmpemasse det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

lille missy:--eg bruker å sitte på do i minst en halvtime før veiinga......hehe...så etter eg har veid meg,så går det en stund og da må eg tisse litt,...og da veier eg meg på nytt...bare sånn i tilfelle eg har gått ned ett hekto til...hihi:)man gjør mye rart...bare for å håpe man har gådd ned litt til;)

klem:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har veiedag om mandagen, selv om jeg egentlig veier meg hver dag da.........................Men, skriver bare ned resultatet fra mandagsveiingen. Er spendt jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, jeg veier meg bare i trusa jeg ;) flyr på do aller først, sitter vel der ei good stund først :)) veier meg 2 ganger for å få rett resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har jo så langt gått på GR-kurs, og der har det faktisk vore litt vanskeleg å få vege seg i trusa ;-p

 

Så eg veger meg om kvelden, med klede og klokke (men har alltid tatt tyggispakken ut av lomma ;-p) for å få mest mulig like forhold som på kursvekta.

 

Trur det har gått sånn ca bra denne veka, får sjå i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

twig,vennen min:)

du er kjempeflink!!!!!!!!!!!!!!!

stolt av deg!!!!!!!!!!!!!!!!

goklem fra meg:)))))))))))))xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hello:)

joda bra her...hihi...

gått ned 1,1 kg siste uke...med litt utskeielser da...fyfy....hihi:)

men det er sååååååååå deilig å miste kiloene...så det gjør ikke no om det er 1 eller 2 kilo i slengen....det eneste er at eg har litt problemer med nr 2 på do....er vandt med å gjøre 2-3 gang for dag,og no er det 1-2 gang i uka....

muss og kosxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moaas du er ikke riktig klok, 10 kilo på en måned!!!!! Det er jo helt utrolig bra. Dere andre også, kjempebra :-)!!

Jeg har jo en langt fremskredet vektfobi, så jeg veier meg ikke enda, men det går nedover. Kjenner det på både klær og ser det på ansiktet. Må hive meg i det og begynne å veie meg igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var mandagskvelden her og "dommen" er over meg...

 

Start: 109kg

Forrige veke: 108,3kg

I dag: 107,7kg

Ned: 0,6kg

 

Strålande fornøgd! Kjem meg i alle fall ned på 95kg til jul :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HJELPE MEG!

 

Eg har jo verdas største trykkfeil i heile verda her jo!! *HAHAAA*

 

Retting:

Startvekt: 109kg

Forrige veke: 98,3kg (ikkje 108,3!!, har jo tross alt gått to GR-kurs!)

Mandag: 97,7kg

Ned: 0,6kg

 

Tenke seg til ja... Plutseleg hadde eg hoppa opp 10kg ;-p Hadde gjerne blitt tricky å komme ned på 95 før jul om eg var 107,7 no ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. hiver meg på her selv om det ikke er mandag lengre. går på grethe rode jeg også mitt andre kurs

 

startvekt : 96.4

mandag 13/11 : 95,6

ned denne uke 1,4kg

 

mål 70kg

delmål 4,2kg til jul. da har jeg 15kg totalt til nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi,nå gjorde jeg samme feil så randveig r her hehe.. er ikke så lett å komme på at 10kg er av.. mandag 13/11 veide jeg 85,6:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...