Gå til innhold

fortelle det til blivende besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lest litt her om at folk vil vente til 12 uker har gått. Det kommer IKKE jeg til å klare. Blir mamma og pappas første barnebarn, så det blir toppen av lykke.

Jeg fant ut igår at jeg er gravid, er 5+1 på vei, og tenker og vente et par uker til (lenger greier ikke jeg).

Men hvis du gruer deg til det, er det altså mange som venter helt til uke 12.

Da vi var gravide med sønnen vår, var vi på tidlig UL pga blødninger. Dette bildet (kopi- scannet og skreiv ut på fotopapir) limte vi inn i babyalbum og ga til de vordende besteforeldrene (det samme går jo an å gjøre med bilde av graviditetstest, evt. uten bilde). Vi skreiv en liten hilsen fra småen, at han gledet seg til å komme ut å treffe dem ca (termindato). Vi oppfordret dem til å fylle ut resten av albumet selv- og det har de gjort med stor iver (første barnebarn på begge sider da... heheh).

Ellers så blir de jo stort sett kjempefornøyde uansett da- denne gangen fortalte vi det ganske tidlig... mamma har allerede begynt å se på strikkeoppskrifter til baby... heheh...

vi spurte; du, hvordan står det til, mye planer for junimåned?

Lurte på om det passer å bli besteforeldre da, vi?

Vi valgte å si det tidlig, for å få støtte om det går galt.

Og det har vært veldig deilig å kunne snakke med mamma nå som vi har hatt komplikasjoner..

her vet alle det... vi bare sa det rett ut... ikke noe mer mikkmakk en det altså... i tillegg var sambo på en liten fest i går, og så stolt som han er så klarte ikke han å holde tett, så nå vet hele bygda det også...

men det gjør ikke noe...bedre å få støtte hvis noe skulle gå galt, en hvis alle skulle spørre hva som feila meg siden jeg var så sur eller noe sånnt...

Heia!!

Vi skal vente 2 uker til..For da kommer alle besteforeldrene på besøk i sambo sin 30 årsdag..=) Vi har snakket litt om hvordan vi skal si det..Men har ikke kommet fram til den store løsningen enda..Gleder meg og gruer meg. Det blir litt spesielt å si det til alle 4 samtidig. Spesielt siden det egentlig hadde vært kjekkest for meg om bare mamma og pappa hadde vært der da.. For det kommer jo til å bli litt følelsesladet.. =) Men det blir kjempe kjekt. Om 2 uker er jeg 9 uker. Det skal legges til at vi bor ikke der vi kommer fra. Derfor venter vi så lenge. =) Skal bli godt å ha noen å snakke med det om..Spes mamma. Hun har jo 4, så da kan jeg jo høre om henne erfaringer =) Oii..denne blei lang gitt!!! hehe.. ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...