simmi25 Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 er Hypnoseterapeut, har kontor i Molde. Ønsker derfor å ta imot klienter. Vil bare remmse opp alt Hypnoterapi kan "kurere" Kontakt meg idag: s. [email protected] eller tlf: 415 46 300 De 52 vanligste tingene å bruke hypnose ved: Vektreduksjon, Røykeslutt, Uro/angst, Lav selvtillit, Idretts/sportshypnose, Eksamensnerver, Kroppsbygging, Golfforbedring, Salgsteknikk, Forhandlingsteknikk, Sceneskrekk, Hundeskrekk, Sengevæting, Søt- saltsug, Spilleavhengighet, Søvnproblemer, Tannlegeskrekk, Styrking av immunforsvaret,Narkomani, Alkoholisme, Finne glemte gjenstander, Gjenopplive tidligere hendelser, Smertelindring, Snorking, Tilgivelses- terapi, Smertefri fødsel, Edderkoppfobi, Vannskrekk, Konflikthåndering, Sosial angst, Økt kreativitet, Selv-hypnose, Vanskelige valg, Sorg og Tap, Få mer energi, Fantasireiser, Rekreasjonshypnose, Legeskrekk, Snus/tygge-tobakk slutt, Frykt for å holde taler, Overspising, Kontroll over sinne, Rødming, Tålmodiget, ”Peak performance”, Depresjon, Mareritt, Seksuelle problemer, Neglbiting, Treningsiver, Slutte å utsette, Flyskrekk. Hos meg kommer helt vanlige mennesker som vil ha mer ut av livet sitt- uten å gå veien om massevis av viljestyrke eller mange repetisjoner. Jeg bruker standariserte former basert på de absolutt fremste teknikker som er tilgjengelig- tilpasset hva akkurat du har behov for. Jeg er utdannet Diplom Hypnoterapeut fra Oslo (www.hypnoterapi.no). Hvor det er satt en standard for effektiv og trygg psykoterapi og tusenvis av klienter får hvert år hjelp til å endre vaner, bryte avhengigheter, utforske dette og tidligere liv, øke prestasjoner, kvitte seg med fobier og mye mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå