SpongeBob Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Ikke at jeg tror det er noen her, men i og med at jeg måtte mange sider tilbake for å finne forrige twilighttråd ville jeg bare prøve å rope litt i skogen... Halloooooo? Vel framme i Tromsø etter tre dager i Trondheim - har tatt meg i å kikke litt ekstra på alle gravide, men vet jo at alle "mine" vel har forlatt byen;-) Fikk sendt sms til Hanne og ka-ping i går for å takke for maten, Restaurantino Italiano var absolutt stedet. Tidligere på dagen rakk jeg innom butikken til 1D - ja, det ble MAC på meg - og det var _ikke_ vanskelig å få med kollegene dit nei! Det ble også diverse latte'r på hyggelige kaffebarer, men sjokolademannen med pen rumpe fant vi desverre ikke. Må nok ha bedre veibeskrivelse neste gang! Nå har jeg trukket i kosebukser og storgenser og sitter med beina på bordet på hotellet med laptop på fanget, debatterer med meg selv om jeg skal orke og gå ut i byen og finne meg mat eller om jeg skal ringe etter pizza eller roomservice. Noen som har gode ideer til hva som kan friste? Er så vanvittig matlei for tiden, og mageknotten krever masse mat (jeg spiser konstant uten å gå opp i vekt - bare magen som vokser!) uten å la meg spise noe morsomt i det hele tatt. Bare tenk hvor fortærende det var i går - jeg bestilte saltimbocca, favorittretten min, og orket bare tre biter kjøtt mens den bakte poteten gikk ned på høykant... Surt! Oi, dette ble langt, merker at jeg har vært borte noen dager!
SpongeBob Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 Helt utslitte etter en lang helg med skravling? Shopping? Kafésitting?
Hanne og jentungen Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Spesifisering: jeg er her, ka-ping sms'er med vims fra sofaen. Vi har spist komle-middag hos min søster og hennes kamikaze/turbo-datter (ergo, min søte niese).
Hanne og jentungen Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Å ja, vi har shoppet og kost oss masse:)) Ka-ping sitt bekken er helt kjørt, men jeg tror hun syns det har vært verd det:)
SpongeBob Skrevet 12. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2006 godt du tar vare på henne!
Hanne og jentungen Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Hehe, alltid:) Har noen tatt vare på deg også?
SpongeBob Skrevet 12. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2006 Masse snille kolleger har dyttet meg inn i drosjer og båret poser og kofferter osv, så ja absolutt. Snille folk på flyplasser og flybusser - av og til er det greit å ha litt mage! Og så husket jeg til og med hvilket hotell jeg skulle bo på, er imponert over meg selv;)
Hanne og jentungen Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Imponert:)) (iallefall viss du har samme type teflonhjerne som meg).
SpongeBob Skrevet 12. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. november 2006 Ja, var rimelig usikker en stund. Mannen i resepsjonen var veldig snill og hyggelig og bare lo, heldigvis...
Gullemor Skrevet 12. november 2006 #11 Skrevet 12. november 2006 Heisann! Er det noen søndagstwilightere her NÅ, da tro? ) Jeg tenkte bare å informere om en link som kan være interessant for flere av oss twilighterne: http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=999 Ellers var vel dette en av de dårligst_planlagte_helgene_noensinne; med Sponge i Trondheim, ka-ping i Stavanger (og i Drammenstraktene på torsdag), 1D i Oslo og ingen som i grunnen fikk hilst på hverandre? Annet enn de som jo hadde hilst på hverandre fra før; og misforstå_meg_rett: Det var kjempehyggelig, det! Å hilse på ka-pingen igjen... ) -Men, det hadde jo helt klart vært moro om blant annet ka-ping og Sponge hadde fått hilst på hverandre i Trondheim i helga, da! Hehe! Det er nok noe i denne "Murphys lov"! Gullefar er ute og murer grunnmur til den store gull(?)medaljen. Han er fliiink! Vi skal bygge på så vi får ca 25 kvm til, på vårt nåværende ca 45 kvm "palass". Grunnmuren ++ blir nok ferdig før snøen kommer, men vi starter nok ikke bygginga før til våren, etter at snø og tele har gått. Da er jo uansett Gullebaby så liten at det er ok at h*n fortsatt sover inne hos oss, frem til nytt soverom er klart (forhåpentligvis) utpå sommeren engang. Skal bli deilig med "danseplass"! ;o) Er visst lenge siden jeg har vært her inne også, ser jeg... Snakkes, da! ;o) Klem fra
Hanne og jentungen Skrevet 12. november 2006 #12 Skrevet 12. november 2006 Kanskje jeg skal ønske meg den DVD'en til juø? Ka-ping ligger i badekaret her forresten, men skal sikkert hilse:)
Gullemor Skrevet 12. november 2006 #13 Skrevet 12. november 2006 Tror nok den havner på ønskelista mi også... Badekar også, forresten! *ønske ønske* ) Hils til ka-ping, og ha en fortsatt fin søndagskveld!
Gjest Skrevet 12. november 2006 #14 Skrevet 12. november 2006 God kveld alle twilightere! Så fint at turen til Trondheim ble ok, tross Ka-Ping &andres fravær, da SpongeBob. Håper Hanne og Ka-Ping storkoser seg i Stavanger(liker den byen, jeg...) Her har det vært ei stille rolig helg, fått montert garderobeskap på det som om noen mnd blir baby sitt rom.... Ryddet og ordnet litt, gubben har støvsugd alle 3 etasjer her idag før han reiste til Oslo igjen...huff, trist! I går hadde vi "familie-kveld" hos mamma med hun og kjæresten, oss og brodern. Lammelår, pommes Anna, og masse godt tilbehør.... 3åringen overnatta, så vi fikk sove lenge idag og våkne sammen uten barn...gjør godt det!;-)
SpongeBob Skrevet 12. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 12. november 2006 Der var nok årets julegave til mamma ja! Takk til Gullemor:) Trist jeg ikke fikk ansiktstid med ka-ping, ja, men jeg er jo fortsatt stressa over å ha fått sett bilder i forrige uke og fått etablert at hun faktisk _har_ et ansikt! Nå har jeg fått bestilt pizza og har beveget meg helt bort til sengen (satt ved skrivebordet i sted) - trøtt som en strømpe! Litt godt at ingen av de jeg kjenner i byen vet at jeg er her, så jeg bare kan sløve rundt her på egen hånd og kanskje ta en kjempetidlig kveld. Desverre er jeg jo så godt oppdratt av to-åringen hjemme at jeg våkner alt for tidlig om morgenen, er litt bekymret over at frokosten her ikke starter før 07! Og i morgen skal jeg innom Helmersens Delikatesser og se om jeg finner litt tøy eller noe annet til mageKnøttet - må jo få bygave, han også? Dessuten burde jeg virkelig komme meg til frisøren...
Gullemor Skrevet 12. november 2006 #16 Skrevet 12. november 2006 Og jeg har fått_et_fornavn_på_deg_Sponge! Fikk "liret" det ut av ka-ping da hun var her... ) Har vært så frustrerende å se for seg en Bob med gravidmage! Sponge-sådan eller ei!! ) Hehe! Var godt å få et fornavn å forholde seg til, ja... Ønsker dere alle en fin kveld, uansett hvilken av Norges byer dere måtte befinne dere i! Skal ta resten av oppvasken nå; den som jeg har holdt på med i "timesvis"; har tatt den i etapper... Puh! *sliten og trøtt om dagen*
SpongeBob Skrevet 12. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 12. november 2006 Det var da svært diskret av ka-ping? Jeg har ingen ting imot at twilighterne får navnet mitt og gjerne også msn-adressen min, har jo hatt stor glede av det så langt:) Så vet du det, ka-ping! Hun er jo på en måte "linken" min inn hit, de andre jeg har fått kontakt med har jo stort sett vært gjennom henne. Men til dere andre - er det noen flere som er frustrert over å se for seg en gravid Bob er det bare å sende meg en mail til min fiktive [email protected], så får dere msn-adressen min i retur. Men har tenkt litt på hvordan vi velger nick, ja...
Gullemor Skrevet 12. november 2006 #18 Skrevet 12. november 2006 Åh, nå ble jeg redd for at jeg hadde "sagt noe galt" og at jeg hadde "sladret på" ka-ping om at hun hadde gått bak ryggen din og utlevert deg, Sponge...! Så fint at du tok det på en fattet måte. ) Jeg sender deg en mail etterhvert, jeg, så får du min ekte mailadresse; med_fullt_navn_og_greier! ) Men, jeg har ikke msn, da. Nå kom nettopp Gullemannen inn, etter å ha jobbet hardt i hele ettermiddag/kveld. Han er så flink og jeg har så dårlig samvittighet... Er så sliten for tida + trøtt som ei strømpebukse. Får jo i grunnen ikke hjulpet til sånn jeg vil, og ikke er jeg ferdig med oppvasken, heller... ( *skule bort på benken* Hmmm... Han gikk rett i dusjen. Kanskje jeg skulle følge etter? *logging off*
SpongeBob Skrevet 12. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 12. november 2006 hihi - så ikke _så_ trøtt, altså?
Gullemor Skrevet 12. november 2006 #20 Skrevet 12. november 2006 En kald dusj, kanskje??? For å våkne litt? *plystre* *really logging off* )
SpongeBob Skrevet 12. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 12. november 2006 Og her sitter jeg og er redusert til å lese slash på nettet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå