Gå til innhold

Då var det vår tur!!!!!!!!!!! JIPPI;-)))))

Anbefalte innlegg

GRAVID!!!

4 dagar over IKM testa eg positivt på sjølvaste farsdagen!!!!

Er kjempeglad og spent.Håpar spiren har funne seg godt til rette og vil trivast der fram til juli neste sommar.

Håpar alle snart kan få ei like glad nyheit og slå følge over til 1. trimester!!!

Manglar mens, er til tider veldig trøytt og har såre/ømme brystvorter og litt murringar i magen av og til. Ellers fin form!!

Babystøv til alle som vil ha:################################################

#############################################################################################################################################################################################################!!!!

Klem frå meg;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7057796-d%C3%A5-var-det-v%C3%A5r-tur-jippi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hei, igjen, og takk for alle gode gratulasjonar!!!

Det finnast verkeleg mange koselege jenter her inne:-) Vert litt trist å gå vidare på ein måte, kjem til å savne positiviteten og støtta de syner kvarandre! Satsar på at alle kjem over til 1. trimester så raskt råd;-)))

Gratulerer Budeia 81 med spiren din!!! Vi slår følge vidare! Lykke til så langt:-)

Håpar og det klaffar for deg abcd123, slik at du slepp å vente på vidare prøving!

Kryssar og alle lemmar for at trøttheita til "attpåklatt" har ei god og fruktbar forklaring! Lykke til! Håpar du kjem etter snart...

Gode klemmar frå meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...