Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Har hørt at det som er vanlig er at man går sjelden å gjør nr 2 på do i slutten av svangerskapet...Pga ungen trykker osv...Jeg er 39+2 og går 2-3 ganger hver dag!!!(siste 4 dagene)Spiser ikke spesielt mye heller da...3 ganger om dagen. Er det noen andre som har det slik?
Gjest Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Jeg har hørt at man går mye på do like før...at tarmene tømmer seg til fødselen. Men aner ikke om det stemmer.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 jeg tror jeg går en gang mer på do om dagen jeg da. ikke for å gå i detalj men syntes heller avføringen er mer seig enn før, sånn tørk meg ihjel. bruk masse do papir. liksom fler som har det slik nå på slutten er i uke 39. sorry detaljer men det irriterer meg å tørke meg så mye.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 hehe...detaljer tåler vi vel alle... har det på samme måte....! mye dopapir som går om dagene ja...!:-)
to tette og ei badehette:o) Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Jeg er inn i min 36 uke, og har den siste uka gått sinnsykt mye på do. I går kveld og i natt tror jeg at jeg gikk på do 7 ganger. Kom ut av tellinga til slutt. Det er heller ikke fast det som kommer ut, og jeg har ingen magesyke, 100% sikker på det. Skjønner ingenting jeg, har aldri gått så mye på do før:o) Håper nesten at det begynner å lage seg til en aldri så liten fødsel, men hun trenger absolutt ikke komme før uke 37 da. Vil helst ikke at hun skal bli prematur.
hønsemor Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Jeg har også gått mye på do de siste fire ukene synes jeg. Er i uke 40 nå og er ofte innom der fremdeles. .....og som dere skriver: tørker og tørker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå