Viktualia Rullegardina 28.05 Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Sist jeg fikk baby kjøpte vi et stellebord til ca 2000 kr med badekar. Det er det dårligste kjøpet jeg har gjort. Hva i alle dager skal man nå med det elendige, lille badekaret som er ALTFOR lavt plassert slik at du må stå bøyd? Karene er dessuten så små at de ikke holder lenger enn til 3 mndrs alder. Hvis småsøsken trekker for hardt i ledningen til karet fylles hele kommoden med vann. En festlig opplevelse... Og kvaliteten! Herremin - kunne mekket bedre selv med plastposer og en blokk med A4-ark. Jeg husker dessuten at jeg måtte lete i flere månender etter et stellebord som IKKE hadde jævlige bamse- eller ballongtrykk og håndtak i ulike farger. GRELLE og fæle er de, alle som en... Så nå har jeg utvidet baderomsinnredningen, med skuffer og det hele og kjøper et kar til en hundrings på IKEA. Stellebordet ble gitt bort...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Ha ha ha! Skjønner så altfor godt hva du snakker om... Har et veldig praktisk stellebord fra IKEA til 198, bare satte inn tøyhyller, works like a charm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå