tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 hun lå å sov så søtt, også plutselig begynte hun å le skikkelig!!! skjedde to ganger på rad, og hun smilte så bredt som bare det.. og øynene var igjen;) foreldrene mine var også her akkurat da, så vi satt alle 4 nesten i sjokk - det var bare så arti hun er forresten litt over 9 uker..
Murmeline Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Heihei:) Andrea har også gjort dette et par ganger. Lurer på om det er magevondt? Uansett er de jo søte da;)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 Heeei ) Lenge siden sist, ikke så mye tid til data nå lengre nei...hehe:) Er sikkert magevondt, men vanligvis pleier hun bare å smile - men nå var det med lyd... arti Går det bra med dere? Sover andrea åsså ennå i senga deres?
Murmeline Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Halloen!! Går det bedre med brystbetennelsene? Har heldigvis sluppet det jeg. Andrea sover i vogn-bagen, den er mye mindre, tryggere og kos enn den store skumle sprinkelsengen.. Måtte kaste henne ut av dobbeltsengen da ryggen min slo seg vrang, sover mye bedre uten henne ved siden av. Men hender at vi sovner i dobbeltsengen i nattamming da, og det er jo kos. Tror hun snart er klar for sprinkelsengen nå, vi får prøve gradvis. Hvordan står det til med Oda? Blitt stor nå tenker jeg. Andrea er ca 5kg/53cm nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå