Gå til innhold

ABC - mindre sannsynlig å få klipp?

Anbefalte innlegg

Jeg er absolutt livredd for å få klipp, har hørt mange skrekkhistorier rundt dette, bl.a. med folk som måtte bli operert 1 år etter fødselen fordi det aldri ble helt bra. Jeg har lyst til å føde på ABC, så naturlig som mulig, i badekar. Noen folk klipper jo fortere enn andre, det er veldig avhengig av legen/jordmoren. Har noen erfaringer fra ABC, og hvor fort de klipper?

Fortsetter under...

Min venninne hsr naa foedt paa ABC og var kjempefornoeyd! Hun foelte seg veldig ivaretatt hele veien. Jeg har sendt en soeknad selv, men synes det er en litt skummel tanke aa foede uten epidural. Men jeg har veldig lyst til aa gjoere et forsoek.

Annonse

Jeg har født på ABC og ble ikke klippt, var aldri snakk om det :)

JM var veldig opptatt av at jeg skulle unngå å revne og så hun var veldig påpasselig med at jeg ikke tok for hardt i under pressveene. Det hjalp nok for jeg revnet ikke!!!! De er helt utrolige på ABC og følger alle ønsker så langt det lar seg gjøre :o) Anbefales på det varmeste :o)

Må jo bare tilføye siden du ønsker å føde i vann, at jeg fikk jenta vår rett opp i mine armer når jeg fødte i vann, stod på alle fire og JM bare dyttet henne opp mot mine amer når hun kom!!! helt magisk!!!!

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...