Gå til innhold

Når dere vasker babyklær.....

Anbefalte innlegg

Har dere brukt neutral vaskemiddel og sånn, eller bruker dere det dere har til vanlig??

Jeg sakl begynne å vaske i morgen tenkte jeg, men vet ikke helt åssen vaskemiddel og tøymykner jeg skal bruke,,,,,, den jeg bruker til vanlig, comfort, lukter jo så godt..........

Og, er det eddik man kan kjøre gjennom vaskemaskina for å "rense" den???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7057636-n%C3%A5r-dere-vasker-babykl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruke blenda sensitive...Og hvit comfort...

Mange som bruke vanli vaskepulver og heller parfymefri skyllemiddel...

Trur ikkje man skal ta helt av å skåne ungen mot alt, da får han ihvertfall allergi...

OG INGEN IMUNFORSVAR....

Jeg bruker skona og comfort sensitive. Har alltid vasket babyklær sammen med de andre klære og aldri hatt noe problem. Vil ikke skåne for mye heller. Føler det bare er unødvendig å vaske alt hver for seg.

Er nok eddik man skal bruke til rens/vask av vaskemaskinen, men vet ikke hvor mye som skal til

Jeg bruker Omo, jeg. Samme som resten av familien bruker.. ikke tøymykner.. føler ikke jeg trenger det når klærne uansett tromles..

Når første barnet kom vasket jeg alltid hans klær for seg selv med Nøytral... nå kommer nok denne babyens klær til å vaskes sammen med vårt..

Annonse

Kommer til å bruke neutral og blenda sensitive som vaskepulver.

Skyllemiddel blir neutral eller softlan sensitive.

Selv reagerer jeg voldsomt på omo og comfort... så det kommer jeg IKKE til å bruke på babyen min iallefall. Comfort sensitive er ikke for sensitiv hud (som det utgir seg for).

Dersom allergi ligger latent, kan jeg ikke se noen grunn til å bruke noe som fremkaller det. Så jeg tror ikke på at man skal kjøre på med parfymerte midler dersom man for eksempel har allergi i familien. Da vil det ganske sikkert bryte ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...