☆Lille my* Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Hei. Jeg hadde el 24 og 25 okt og ble urven og oppblåst ca 1uke etter! Tenkte tr var rett rundt hjørnet, men den kom ikke før 7 nov! og varte til i går! Tenkte da at tr smertene kom tidlig ++ Er enda skikkelig oppblåst (om ikke mere) Det har jeg alså vert i 20 dager nå! Har tatt grav-test! men den er negativ! men 14 dager over el da tr kom, fikk jeg positiv el-test!!! Jeg skjønner ikke dette! Noen med samme problem? Magen min er så oppblåst og hard at jeg ikke får på meg annet enn joggebukser:( Så stikker det mye i sidene (straten en uke etter el) Tenkte jo da at jeg kunne ha blitt gravid, (SÅ KLART:) ) Men tr kom jo så det er ikke mulig! det rare er bare at jet bruker å blø i 7-14 dager når jeg ikke går på p pillen! men jeg blødde nå i kun 5 dager! intense blødninger de første 2 dagene, så ble det bedre!
☆Lille my* Skrevet 12. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 12. november 2006 Får jo fremdeles positive el tester::/ testa nå! Brukte de strimlene fra billigtester! Om streken er svak, med helt tydelig at det er en strek, er den uansett positiv da? Eller må stekene være like sterke på de el testene for at de skal være positiv??
Gjest Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Heisann! På el-tester må strekene være like sterke!
melkekua™ Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Streken må være like sterk eller sterkere for at den skal regnes som positiv, for hormonet den testen leter etter finnes alltid i kroppen vår. Derfor vil du få tester med svak strek. Så du bør kanskje forberede deg til at tr er rett rundt hjørnet! Lykke til i neste pp!
melkekua™ Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Jeg mener forberede deg på ny el ;o) du har jo hatt tr på besøk!!! hehe!
☆Lille my* Skrevet 12. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2006 Det viste jeg ikke:) Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå