Gjest Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Ser at du også holder på litt i kveld :) flinke vi er..hehe.. hvet at du har sett påmeg før, men kan du se på meg en gang til ?? Lurer på graviditet jeg da vettu Kimby så graviditet på meg i desember/januar...ser du det samme ?? Og vil jeg klarer meg bra på skolen..eksamen 16januar... Håper du tar deg tid ) God klem fra meg )
Twig Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Heeei snuppa ) Ja. ikke sant? *hihi* greit å ta det når man føler overflod av energi men duu da, jeg må ha fødselsdatoen din og hehe..
Gjest Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 hehe..litt stressa her jeg nå...fikk nettop vite at min far er klarsynt og at han har vært det hele livet...jeg ble litt redd :-/ er det sant....pappa 25.10.49 jeg 070875
Twig Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 hehe, skjønte det ) Joda, jeg føler at han er veldig åpen, men han skjuler det godt ) Jeg ser en graviditet i momanget du tar eksamen faktisk.. Du vil klare eksamen bra =))
Gjest Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Tusen takk snuppa ) pappa sa akkuratt det samme..ups..da stemmer nok ... ble bare litt satt ut her skjønner du... God klem til deg vennen
Twig Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Bare å spørre om det er mer du lurer på ved en senere anledning ) det skjønner jeg godt, og det er gjerne litt arvelig de genene der.. Hittil er det bare meg og tanten min som er sanndrømte, men bare jeg som har klarsyn.. som jeg vet om da Ellers så er min sambo som meg.. Godt å ikke være alene om sånt og? klem tilbake til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå