Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Småspising. Bruk laaang tid på det du skal spise, og spis mat uten mye krydder og fett. For min del er popcorn kriseløsningen. Eller salte kjeks, hveteboller, polarbrød og farris blandet med eplejuice. Spising er alfa og omega, selv om det er innmari vanskelig å få til!

2. Slappe av. Lett å bli kvalm når man anstrenger seg, trener, gjør husarbeid, utsetter seg for sterke lukter mm. Kutt ting du ikke er nødt til å gjøre og slå deg heller ned i sofaen.

3. Ingefær. Det skal visstnok funke for mange. Lag ingefær-te av rå ingefær, f.eks. Men ikke anbefalt å spise mer enn ca 1 ss rå ingefær om dagen.

4. Postafen. Dette er "reisesyketablett" og kan tas i nødsfall. Det er forsket i mange år, og man har enda ikke funnet noen fosterskadelige effekter. Men som med alle andre medikamenter: Dumt å ta hvis man ikke må!

Ønsker deg god bedring! =)

Kan også prøve akupunktur (men det kostar litt)

Sea Band har vore redninga for mange, det er eit armband med ei lita kule på som trykkjer på eit punkt på handleddet som skal letne på kvalmen. Fåast kjøpt på helsekost og apotek. Dei funkar på meg i alle fall, men det tek litt tid før kroppen oppdagar at eg har satt dei på meg.

Drikke masse vatn. Eg er veldig glad i sånn sportsflaske med ISKALDT vatn - då kan eg berre ligge og sutte på den. For meg hjelp det også og suge på isbitar.

Oppskoren frukt. Det er sunt og godt, særleg viss den er kald. Et det du føler for. Mange likar litt sure frukter (grøne epler, druer og appelsin/klementin) I dag vart redninga mi ein bolle med kald banan i bitar og cantaloupe-melon.

Elles er det viktig og ete litt, sjølv om du ikkje har lyst på noko. Kvalmen blir berre verre av og ikkje ete. Berre et det du føler for. Eg er så drittlei av salte kjeks og rugsprø no, men det var det einaste eg fekk ned dei to første vekene med kvalme. Prøv litt toast med smør, eller brødskiver med kvitost (gjerne delt opp i små bitar så du ikkje legg merke til at du et ei heil skive). Kanskje litt spaghetti med pesto, eller berre spaghetti. Kokt egg med salt gjekk også an og få ned.

Håper du blir betre snart, det er heilt forferdeleg og vere kvalm altså!

Triggarar for kvalme kan vere høge lydar og sterke lys også, og det plar hjelpe og leggje seg ned (viss du har moglegheit til det) når det stormar som verst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...