Gå til innhold

Hmm....fått melk i brystene allerede????;/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17+6 i dag og har plagde en del med svæært kuldesensitive pupper en stund, trodde det skulle gå over.......men nei.. Nå har jeg fått noe blankt(ser ut som vann...) som kommer ut av puppene...ikke bare litt, men en del faktisk..

Betyr dette at jeg begynner å produsere melk snart eller?:( har ikke særlig lyst til det ennå da....menmen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det ja, jeg er 20+2 i dag og har lekket råmelk i ca en mnd, i det siste har det faktisk vært hvitt og ikke blankt lenger.

Har hørt med flere og det er visst ganske vanlig..

Skrevet

Takk for svar:) da er det vel bare å stikke i vei å handle innlegg med en gang da kanskje??jaja, sånn kan det gå, da er vel muligheten for at jeg er "ammedyktig" ganske stor da eller??

Skrevet

I mitt forrige svangerskap fikk jeg tidlig "melk" i brystene. Og da jeg hadde født så kom melkesprengen med en gang. Hadde ikke noe problem med å få til å amme. Hadde rikelig med melk. det boksavelig talt fosset ut!!! Så pass på å ha med deg en hel pakke med brystinnlegg på sjukehuset. Jeg hadde bare med meg noen få, og de ble kliss blaut ganske fort.

Skrevet

Ja, jeg får fortsatt bare noen dråper, men vurderer å begynne å gå med innlegg i merino ull ettersom det gjør så himla vondt i brystvortene når det er kaldt ute. Er sikkert ikke det-, men føles som om melka fryser inni der :(

Vil tro at når man får melk så tidlig, så skulle det ikke bli noe problem når babyen kommer ;)

Skrevet

bruker alle å få råmelk i brystene før nurket er født?

lurer av den grunn at jeg ikke har noe som renner ut..og om jeg kan vente meg det??

Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Har ei venninne som går på overtid nå, hadde termin 10.november og hun har ikke merket noe til melk i det hele tatt :)

Skrevet

Når jeg klemmer på ene brystvorta mi kommer det blank væske ut.. Bittelittegrann bare. Sånn har det vært lenge nå, og jeg er bare 16+3. Hadde sinnsykt mye melk forrige gang, så håper jeg får mye nå også.

Skrevet

Hm..hørtes ikke så kult ut å få melk nå, men det viktigste er vel at man får det. Jeg fikk ikke råmelk før fødselen, men hadde flusst med melk et døgn etter, og hadde melk nok i massevis til å fullamme i 6 mnd. så det trenger heldigvis ikke ha noe å si om melken kommer før eller etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...