Gå til innhold

Æ KJEDA MÆ!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett hær å venta på sambo i dag å æ... og frøkna e trøtt og kjedeli... har akkurat vækt ho så ho vil bærre ligg på sofaen og kos med vovven sin å sjå på mormor og di åtte ongan...

Ingen som har nå treveli å førtell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå å lag varm kakao m krem, så kan dere kose dere sammen i sofan !!!!

Skrevet

Jeg er alene hjemme... barna er hos sin far, sambo er å snekrer ( i den grad man kan si at han kan den typen ting, hihi) på huset "sitt".. Vi har fremdeles to hus, vi.. Han leier ut sitt og vi bor i mitt..

Jobber med foroppgaven til masteren som skal leveres på fredag.. innom her innimellom for å pause litt og for å holde meg oppdatert, hihi..

Skrevet

Har ikke kræm :( Vi skal me kake og pakke tel Svigersan etterpå... men di bi jo aldri færdi å skru traktor ser det ut som...

Skrevet

Kjeder meg jeg også.....

Bakt kanelboller, så nå sitter jeg å venter på at de skal bli ferdig stekt............ Lukter nyyyyyydelig *hi,hi*

Etter det skal jeg reise ned til sambo (jobber) med nystekte boller og kakao!!!

Søndager er kjipe dager!!

Hva skal du ha til middag i dag?

Ikke klart å bestemme meg for det heller....

Blir vel kanelboller her tenker jeg.... *smile*

Skrevet

Å færske kanelbolla hørtes himmelsk ut...

Veit ikke om det bi nå middag i dag... vi spist sein frokost og sein lunch... å vesst vi skal tel svigersan etterpå så bi det dårli med tid tel middag... ikke har æ løst å lag nå heller....... lat og urven i dag... har hadd magsjau halve dagen... men verka som om det har gjedd sæ nu...

Skrevet

Æsj.....

Ikke godt med vondt i magen!!

Hatt det litt innimellom jeg også.... Noe som følger med graviditet tro??? Tarmene slåss om plassen...*fnis*

Ekkelt!!

Skrevet

Veit ikke om det e nå som går... frøkna har klaga over at ho har ondt i magen i mange daga... men e jo ikke godt å sei... med ei på to år ka som e reelt og ikke...

Skrevet

He,he......... nei sier noe der!!

Hun har kanskje vondt i magen fordi mamma har det??!!

God bedring ihvertfall:)

Skrevet

Takk takk... kan jo vær jerntablettan æ reager på også... ikke godt å sei... men nu skal æ snart bi i superduperform...

Skrevet

Jeg er ikke skapt for å kjede meg jeg tror jeg :-) kjeder meg aldri.........

du har jo BIM- da blir det jo ikke kjedelig ;-)

usj, magesjau er no dritt, (øhhhhhh- den var ny;))

Skrevet

Jo d bynn å bi litt kjedeli nu... har læst alle innleggan hær inne og det mæste på tredje og skravle...

Skrevet

hehehe :o) joda, da kan det vel bli litt kjedelig!!! skal dere på farsdagsbesøk eller??

Skrevet

Det va det som va planen... om han kjæm heim før det bi nattinattati førr snuskepetruska da...

Skrevet

Har du ikke noe husatbeid heller???? ... jeg pleier alltid tenke på at jeg kan jo henge opp en klesvask eller noe- men det er så kjedelig at jeg som oftest kommer på noe annet å gjøre i steden- og da er har du jo kommet på noe å gjøre og problemet er løst ;-)

Skrevet

E ikke i nå særli form i dag... så det bi minimalt med det... men har pakka inne han Grusomme Gabriel 200 ganga tel frøkna så ho kan pakk han ut igjen ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...