Gå til innhold

Æ KJEDA MÆ!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er alene hjemme... barna er hos sin far, sambo er å snekrer ( i den grad man kan si at han kan den typen ting, hihi) på huset "sitt".. Vi har fremdeles to hus, vi.. Han leier ut sitt og vi bor i mitt..

Jobber med foroppgaven til masteren som skal leveres på fredag.. innom her innimellom for å pause litt og for å holde meg oppdatert, hihi..

Kjeder meg jeg også.....

Bakt kanelboller, så nå sitter jeg å venter på at de skal bli ferdig stekt............ Lukter nyyyyyydelig *hi,hi*

Etter det skal jeg reise ned til sambo (jobber) med nystekte boller og kakao!!!

Søndager er kjipe dager!!

Hva skal du ha til middag i dag?

Ikke klart å bestemme meg for det heller....

Blir vel kanelboller her tenker jeg.... *smile*

Å færske kanelbolla hørtes himmelsk ut...

Veit ikke om det bi nå middag i dag... vi spist sein frokost og sein lunch... å vesst vi skal tel svigersan etterpå så bi det dårli med tid tel middag... ikke har æ løst å lag nå heller....... lat og urven i dag... har hadd magsjau halve dagen... men verka som om det har gjedd sæ nu...

Annonse

Annonse

Har du ikke noe husatbeid heller???? ... jeg pleier alltid tenke på at jeg kan jo henge opp en klesvask eller noe- men det er så kjedelig at jeg som oftest kommer på noe annet å gjøre i steden- og da er har du jo kommet på noe å gjøre og problemet er løst ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...