Gå til innhold

Hvor lenge er det man skal blø etter å ha mistet gullegget/eggene da??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Tullemor:-)

Jeg husker ikke helt nøyaktig hvor lenge jeg blødde etter mislykka forsøk, men husker at jeg bare hadde menssmerter den første dagen. Tror ikke jeg blødde i mer enn 3 - 4 dager, men at jeg spotten noen dager etter det igjen (typisk sånn jeg har det under mensen).

Håper dere finner ut av veien videre og at du snart er i gang med nytt forsøk igjen:-)

Stooooooooor klem fra

Takk.. ja får håpe det snart slutter å blø, slitsomt iallefall.. blør jo så vanvittig mye!!

Lykke til du også, håper du snart er klar for uttak. Og jeg håper så du lykkes denne gangen for det fortjener du noe så innmari nå!!!!!!!!!!!!!!!!!

STOR KOOOOOOS

Hei Tullemor!

Jeg blødde i 9 eller 10 dager etter mislykket forsøk ved 1 forsøk.

Var nok like fortvilet som deg da det vansligvis pågkk i 5-7 dager. Slitsomt, men håper det snart gir seg slik at du snart kan starte på nytt.

Håper så inderlig det kommer positive nyheter etter denne gangen!

Klemmer fra lille...

Annonse

Hei på deg, Tullemor..

Uff.. føler sånn med deg...

Festet eggene dine seg? (ble du gravid) husker ikke i farten... Jeg mistet i uke 5+5 - og blødde i 14 dager etter det... minst - Utrolig slitsomt.. og ja - vondt - for man blir på minnet at man ikke er gravid hver gang man går på do..

Har du tatt UL? Evt. ny graviditetstest for å sjekke at ikke ett egg har festet seg?

Har selv satt inn to små i går... er utrolig spent - men har din erfaring friskt i minne så jeg våger knapt å glede meg...

Hei.. jeg har i dag vært å tatt blodprøve, så skal jeg ringe danmark på onsdag og få svar... så det er bare å vente.. jeg gidder ikke teste fordi jeg er så sikker på at det ikke har gått denne gangen og at ingen av de to eggene har festet seg.. har blødd for mye og for mye smerter til det..

Så jeg vet jo ikke om jeg kan ha vært gravid og mistet eller hva.. jeg tror vel heller at ingen av eggene festet seg.. men så sinnsyke smerter og blødninger uff.. det har vært et helvete.

Men er i dag på dag 14 etter innsetting og jeg blør ikke så mye i dag men har vondt i høyre side og nederst i magen, skikkelig menssmurringer så det holder...

Lykke lykke til du.. skal XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX alt jeg har for deg !!! skal se det sitter en spire der før jul... :-)))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...