Gå til innhold

Hvor lange er deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hun så mye lenger enn andre jevnaldrende som jeg føler?

Er 2,9 år og rundet nå 1 m.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er og 2 år og 9 mnd og hun er vel ca 96. Hun er lenger er mange på hennes alder, men det var storesøstrene og, og pappaen er nesten 2 m.

Så hun er nok over gjennomsnittet, men noen må jo være over, og noen under ikke sant?

Skrevet

ja,guten vårres e åsså 2,9 år,å e altså 105 cm høg no!!mang som tar han for en 4 åring ja..men d vil jo jevn sæ ut en eller anna gong!vi e sjøl høg da..

Skrevet

Gutten vår er "bare" 90 cm han. synes han virker liten. hehe.

Han er forresten 2,8 år

Skrevet

Vesla her er nok minst, hun er 2år og 9mnd og er vel ca 86-87cm. Hun har alltid vært veldig lita. :) Ikke så ulik meg da jeg var barn, men nå er jeg 175 da...

Skrevet

Vesla vår er 2 år og 2 mnd. og hun var 92 cm på kontroll i sist uke. Helt normal med andre ord i forhold til kles str. 92cm = 2år

Skrevet

Bare en kommentar her,alle onga e "normal" fordi om dem itj følge klesstørrelsan da....

Skrevet

Poden er 2 år og 5 mnd, og han var 90 cm på 2-årskontrollen. Aner ikke hvor lang han er nå, mer enn at han er et sted mellom 95 og 100 cm. Han er litt lenger enn gj.snittet - så jenta di er nok endel lenger enn de fleste på sin alder ja.. :o)

Skrevet

Grunnen til at jeg skrev helt normal i forholdt til klesstr. var fordi det var ordrett hva helsesøster sa. Jeg trodde selv hun var litt lengre enn "normalen" men det er hun altså ikke. Men 95 % av alle som ser henne tror hun er nærmere 3 år pga. lengden.

Junior var 88 cm på 2 års kontroll -også helt normal -men ikke i forhold til klesstr.

Sånn....

Skrevet

Min datter er 2 1/2 år, og var 93 cm nylig. Hun var da på 75- percentilen, så vidt jeg husker.

Skrevet

gutten min er 2 år og 10 mndr og 90.5 cm, men han er liten da :-)

Skrevet

Snuppa ble målt til 95 cm når vi var på 2 årskontroll, hun var da 2 år og nesten 3 mnd. Hun har hele tiden vært høyt opp på skjema.

Skrevet

Jenta mi ble 2 år nå i oktober og er 96 cm lang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...