Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Som sagt av overskriften er jeg ny på denne siden. Jeg har nå hatt forsøk nr. 2, med innsetting av 2 egg den 9.11.

Jeg synes dette er en tung prosess, og har ingen venner som har gjennomgått det samme. Jeg har mange spørsmål og tanker som det hadde vært godt å dele med noen.

Synes ventetiden før jeg kan ta test er uendelig lang. Noen som kan svare meg på når jeg tidligst kan teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Spennende dager du har nå da forstår jeg..

Her er det bare å spørre om alt mulig,

det er det som er så flott med disse sidene:-)

Jeg hører til St.Olavs, og der får vi beskjed om å teste på dag 14.

Innsettingsdag er dag 0, så da er du vel på rugedag 3 i dag!

EL-sprøyten kan gi falsk test til dag 10, men tester du dag 14 er resultatet sikkert.

Noen kan dog teste positivt senere enn andre, men normalt sett skal det slå ut på dag 14.

Lykke til videre med rugingen, og husk å holde deg god og varm!

Skrevet

Hei.

Jeg sier bare det samme som Sunniva sier jeg :)

test på dag 14. Hold deg god og varm, gå lange turer, prøv å ta livet med ro (vet det neimen ikke er lett)

Jeg hører til Medicus i Tr.heim, og får beskjed der om å teste på dag 14, til nød dag 13... Men IKKE før..

Lykke til, jeg skal krysse fingre og tær

Skrevet

Tusen takk for gode svar og gode råd.

Selv hører jeg til i Porsgrunn.

Syes det er utrolig mange flotte jenter på disse sidene. Selv om jeg har mange gode venner og en snill mann, er de desverre ikke like opptatt av dette som meg. Prøver å konsentrere meg om annet, men dette kretser rundt konstant.

Har hatt 1 førsøk som ikke gikk, og 1 fryseforsøk som holdt i 4 uker. Vil så gjerne som dere alle at dette skal gå bra...

Klem fra

Skrevet

Heisann!!

Er selv ny her, og har allerede fått mye god hjelp og støtte!!

Lykke til i denne venteperioden, og håper at ventingen vil få en positiv utgang:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...