Gå til innhold

"vondt" i magen.... Noen som kan svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 16+3 og har i går og i dag hatt "vondt" i magen. Det føles nesten som at huden skal "sprenges" og det er ubehagelig når jeg klemmer nederst på magen min. Når jeg legger meg ned på siden blir "smertene" borte og alt er som vanlig. Det er verst når jeg står oppreist og sitter..

Var på UL på fredag og da var alt bra med den lille, så jeg tror jo egentlig ikke at det er noe alvorlig, tror selv at det kanskje er livmoren som strekker seg....

Noen som vet? Dette er mitt 2 barn, men husker ikke så godt fra forrige svangerskap på dette stadiet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt sånne stikkende smerter nederst på siden av magen. Det fikk jeg ganske tidlig. Har også vært øm og sår i magen, føles nesten ut som jeg mangler hud der det er vondt. Det er vel bare voskesmerter, men litt ubehagelig er det... Eller kanskje det er kynnere du har? Det har jeg også hatt. Magen blir stiv og hard enkelte steder. Det føles litt ubehagelig, men når jeg skifter stilling blir det bedre.

Skrevet

Det spirer og gror og lille frø trenger plass.

Det dere kjenner er nok "dra båndrene" nederst på magen som strekker seg for lille nurk trenger mere plass.

Ikke farlig men ubehagelig.

Skrevet

Jeg er i min 15. uke, og magen er veldig øm, spesielt utover ettermiddagen og kvelden. Det kjennes ut som magen er to str. for liten, innvendig. Men jeg regner med at det er fordi livmoren vokser, og nå har blitt såpass stor at den begynner å presse litt mot de andre greiene inne i magen og mot huden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...