Gå til innhold

Uke 7 og blødning.. .

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget nettopp et brunaktig blødning fra underlivet. Har søk litt på nett og funnet ut at det kan være helt ufarlig, men er selvsagt nervøs for at dette er et tegn på at det går galt. Mannen min er ute på reise i forbindelse med jobb, og jeg kan ikke nå han på tlf. Vi har en liten datter på 4 mnd. og jeg er redd for at noe akutt skal skje på natten, mens jeg er alene med henne. Er helt rådvill. Får jeg beskjed om å se det an, hvis jeg ringer direkte til sykehuset (søndag i dag) Kanskje har det noe med at jeg har to så tette graviditeter? Skulle egentlig ha hatt min andre menstruasjon i dag, hvis jeg ikke hadde vært gravid. Kan det ha noe sammenheng?

Er det noen der ute med erfaring...?

Fortsetter under...

hei jeg har selv haft 3 spontanaborter og ja hvis du ringer får du nok at vide du må se det ann er der ingen du kan ringe til da kan være hos deg inat? det viktigste nå er at du legger deg ned og blir liggende og så ringer din fastlege imorgen jeg anbefaler stærkt at du får noen til at komme og være hos deg skriv igjen hvis der er noe du lurer på jeg lover at se på siden her en gang i timen i løbet av kvelden

Hei kleika :-)

Tusen takk for innlegget ditt :-) Fikk overnatte hos noen venner i natt og det var godt. Ringte til sykehuset, men følte at jeg forstyrret i matpausen. Fikk bare et surt svar om at det var ingenting de kunne gjøre uansett, og hvis det ble verre fikk legevakta ta seg av DET DER, som hun kalte det. Følte jeg hadde gjort noe galt når jeg ringte så tidlig i svangerskapet....skikkelig ekkel opplevelse. Jeg vet jo at det er naturen som bestemmer så tidlig, men ønsket bare å høre om det var noe jeg burde passe på.

Det går fint med meg, men jeg blør ennå. Kjenner også litt stikkende smerte nede i venstre side. Fikk så pass skrekken av samtalen med sykehuset at jeg har faktisk ikke ringt fastlegen ennå, men på oppfordring fra deg skal jeg gjøre i dag. :-)

Fikk helt vondt i meg når jeg leste at du har hatt 3 spontanaborter...det må være tungt å komme seg igjennom en abort og i tillegg har du hatt 3.... Føler med deg...og takk igjen for innlegget.

Er bare hjemom en tur, for jeg skal være borte i natt også...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...