sofagris Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Har gått i hele går ettermiddag og i dag med hjertebank og vært kortpustet. blir utrolig sliten av det.. Noen andre som har hatt det sånn...? Og skulle vel ikke bety at noe er på gang....? Hadde vel vært for godt til å være sant :-) Er begynt å bli litt lei her nå. Men er noen dager igjen til termin enda.
seff Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Jeg har hatt det sånn i endel uker nå....Får sånne anfall daglig, og er blitt beordret å ta det veldig med ro. Vært på føden og sjekka, og babyen har det heldigvis bra. Men,,,,hvis du ikke har hatt det før så kan det jo være ting er i gjære?? :-)
Maisie Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Har også det sånn noen ganger, ved små anstrengelser kan jeg bli skikkelig andpusten og få hjertebank. Det varer en liten stund, og så går det over. Kan bli litt svimmel også. Og det kan komme bare av å ta på seg skoa, eller å bøye meg masse. Men det er ikke alltid at det blir sånn. Har ikke termin før i januar. Åja, og så blir jeg sånn ved å gå i trapper (oppover). Merkelig.
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 jupp jupp still meg på lista ,samma her
Hjelp,jeg er 4-barnsmamma! Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Er i uke 30+4 og har hatt det sånn et par uker.Har i tillegg astma så det er ofte tungt å puste.Føler at ungen ligger på lungene mine.Om natta sover jeg dårlig,føler meg som er stranda hval som ligger å prøver å få luft.Slitsomt er det!
spagetti Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 joda, jeg jeg skriver meg inn her jeg også. Hadde dette ganske mye i store deler av 2. trimester, noe som medførte til redusert arbeidstid. Mistet helt pusten av å gå i trapp fra en etasje til en annen. Svimmel og hjertebank, trodde hjertet skulle hoppe ut av meg. - "normalt, og ikke farlig" sa legen, og etter en stund gikk det over. Er nå straks 30 uker, og har lite plager av dette. Har lært meg å ta ting i et mye roligere tempo, noe som for meg er helt unormalt(!!!). Er usikker på når du får det såpass tett opp mot termin, ønsker deg lykke til uansett!!
babyloveyou Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Har og dettte problemet... i varierende grad. Hatt et par mnd.. er nå i uke 32. Er henvist til hjerte spes.. da pulsen min ligger rundt 100 også i hvile.. Er 100 % sykemeldt nå (bekken) da føler jeg det er litt bedre. Men den fyker fort opp når jeg sresser litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå